Czy technologia może sprzyjać orgazmom?

Czy technologia może sprzyjać orgazmom?

Rewolucja technologiczna, która pozwala na poprawę życia seksualnego w związku okazała się być niezwykle prosta i… skuteczna. W ramach filmu Durex #Connect, który ma już niemal 30 milionów wyświetleń w serwisie YouTube, pary odkryły, że innowacyjna technologia jest dostępna na wyciągnięcie ręki i polega na… wyłączeniu telefonu. Korzystanie ze smartfonów stało się bowiem naszym nawykiem, także w intymnych sytuacjach. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Uniwersytet Durham, aż 40% osób przyznaje, że zdarzyło im się odebrać telefon podczas seksu[1].

Marka Durex wierzy, że zmian należy dokonywać wykorzystując nasze przyzwyczajenia i dlatego też uruchomiła specjalną aplikację Durex Connect. Ma ona prosty i dosłowny mechanizm – synchronizuje i „usypia” dwa telefony równocześnie, aby kochankowie w zaplanowanym przez nich czasie mogli skupić się tylko i wyłącznie na sobie. Warto z aplikacji skorzystać zwłaszcza podczas Godziny dla Ziemi, która odbędzie się już 28 marca o godz. 20:30.

Na filmie Durex Connect mogliśmy oglądać prawdziwe pary i śledzić ich pełne emocji i skłaniające do refleksji reakcje. Jak wielu z nas jest świadomych swojej obsesji na punkcie ciągłego bycia on-line i przywiązania do technologii – nawet wtedy, gdy powinniśmy swoją uwagę skupić na naszej drugiej połówce? Celem tej kampanii było przedstawienie aktualnego, globalnego problemu i podsunięcie możliwie najprostszego rozwiązaniakomentuje Ukonwa Ojo, szef Global Brand Equity w Durex.

Za pomocą aplikacji Durex Connect użytkownicy mogą wyznaczyć wspólny czas wolny od technologii. W uzgodnionym przez nich terminie lub w ramach spontanicznie zawartej umowy, na ekranie głównym ich telefonów pojawi się specjalna nakładka, która wprowadzi urządzenia w stan uśpienia, wyłączając jednocześnie wszystkie „rozpraszacze”. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie na system Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także wersja na iOS.

 

Kampania Durex Connect zwraca uwagę na potrzebę ponownego połączenia. Mamy nadzieję, że zainspiruje ludzi do przemyślenia tego, jak bardzo każdy z nas potrzebuje się zatrzymać i cieszyć światem wokół – mówi Rachel Bloodworth, kierownik Public Engagement w brytyjskim oddziale WWF. Godzina dla Ziemi podkreśla potrzebę ochrony naszej planety. Zawiera w sobie jednak dużo więcej! To godzina, kiedy wszyscy możemy wyłączyć urządzenia i ponownie połączyć się z tym, co dla nas ważne – dodaje.

Film Durex dostępny jest pod linkiem: youtu.be/O925jNVmpOQ

O Durexlabs

Durexlabs to najnowsze dzieło zespołu badań nad technologią cyfrową marki Durex. Projekt został stworzony w odpowiedzi na szeroko zakrojone badania ilościowe i jakościowe, dotyczące naszej rozwijającej się relacji z nowymi technologiami. Poprzez rozprzestrzenianie się smartfonów, social media czy aplikacji randkowych – technologia udowodniła, że jest doskonałym medium w komunikowaniu i łączeniu ludzi. Od 2015 roku, Durexlabs będzie dążyć do stworzenia serii produktów, zwiększających satysfakcję z życia seksualnego.

Durex

Durex to marka, która na temat dobrego seksu wie więcej niż ktokolwiek inny. Istnieje od przeszło 80 lat i jest największą
i najbardziej rozpoznawalną marką prezerwatyw oraz różnorodnych produktów do zabaw intymnych na świecie. Nazwa Durex jest kombinacją angielskich słów „Durability, Reliability, and Excellence” (trwałość, niezawodność, doskonałość). Te cechy doskonale odzwierciedlają misję marki i jej produktów. Aby zaspokoić rosnące i zmieniające się potrzeby konsumentów, Durex prowadzi ciągłe badania, dzięki którym wprowadza na rynek nowe rodzaje produktów wzbogacających życie seksualne. Obecnie w portfolio oprócz szerokiej gamy prezerwatyw znajdują się również żele intymne,  nakładki wibracyjne oraz gadżety erotyczne. Wszystkie produkty oznaczone są symbolem jakości Durex, co oznacza, że wszystkie prezerwatywy tej firmy spełniają lub przekraczają wymagania międzynarodowych norm dla prezerwatyw ISO 4074: 2002. Dodatkowo marka jest liderem innowacji w swoim segmencie – np. jako pierwsza wyprodukowała prezerwatywę o anatomicznym kształcie i stworzyła środek maskujący nieprzyjemny zapach lateksu. Marka Durex jest własnością koncernu Reckitt Benckiser, zajmującego się produkcją dóbr konsumenckich.

 

 


[1] Badania przeprowadzone zostały przez Durham University na grupie 30 osób w wieku 18-55 lat, zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i będących w związku m.in. od roku; luty 2015.  

 

Udostępnij:
0