Pełną piersią w różowym październiku

Pełną piersią w różowym październiku

Październik to miesiąc refleksji. Doskonały moment, by po czasie letniej beztroski zwrócić się ku sprawom najważniejszym. Już od trzydziestu lat październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Wtedy właśnie oczy milionów kobiet na całym świecie zwrócone są ku problemowi raka piersi. W mediach aż kipi od rozmaitych inicjatyw – edukacyjnych spotkań, wywiadów, konferencji, i akcji mających na celu okazanie jedności z chorymi, takich jak marsze czy maratony. Wszystkich uczestników tego rodzaju aktywności łączy różowa wstążka – symbol walki z nowotworem piersi oraz solidarności z osobami chorymi. 

Popularna w całej Europie koncepcja ma na celu przypominać kobietom o tym, jaki wpływ na ich zdrowie ma styl życia, jak istotne jest regularne samobadanie się i wizyty u specjalisty oraz informować, co robić, gdy choroba stanie się elementem naszej rzeczywistości. Marka Anita, producent specjalistycznej bielizny dla kobiet po mastektomii, również wpina różową wstążkę, jako znak zrozumienia i wsparcia dla wszystkich kobiet doświadczonych chorobą, ale także tych powracających do normalności po przebytej operacji. 

Linia Anita Care to jeden z elementów takiego wsparcia. Jej idea nie wzięła się znikąd. Gorsety protetyczne Anita, prototypy dzisiejszych produktów marki, powstały w latach sześćdziesiątych, gdy jedna z pracownic firmy musiała poddać się operacji piersi. Dziś ponad pół wieku później marka oferuje nie tylko protezy, ale także bieliznę specjalistyczną, korygującą nierówności i zapewniającą maksymalny komfort noszenia, oraz stroje kąpielowe dla pań po zabiegu mastektomii. Przecież amazonka nie tylko pragnie by jej braki pozostały niezauważone, ale zwyczajnie, po ludzku  – chce cieszyć się życiem. 

Udostępnij:
0