Pierwszy internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów

Pierwszy internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów

Rosnąca popularność targów mody, blogów projektantów czy telewizyjnych show o modzie spowodowała, że klienci chętniej sięgają po ubrania nietuzinkowe i oryginalne. Odzież oferowana przez projektantów ma jednak swoją cenę i ograniczoną dostępność sprzedaży. Stąd pojawienie się sklepu internetowego polscyprojektanci.com, który nie tylko ma w sprzedaży najnowsze kolekcji, lecz także oferuje wyprzedaż kolekcji wycofanych ze sprzedaży. 

– Od 5 lat prowadzimy butik, który sprzedaje końcówki kolekcji zagranicznych projektantów. Wiedząc, że dla polskiego klienta bardzo istotna przy decyzjach zakupowych jest cena, zadaliśmy sobie pytanie, czemu polski projektant nie spróbowałby wyprzedawać swoich końcówek kolekcji w cenach atrakcyjnych dla polskiego odbiorcy, jednocześnie realizując swoją politykę biznesową i politykę cenową marki bez straty dla wizerunku – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Marcin Jurczuk z polscyprojektanci.com.

Najwięksi projektanci i domy mody stosują taką formę sprzedaży w krajach Europy Zachodniej już od dawna. Outlet polscyprojektanci.com jest pierwszym w Polsce sklepem, który wyprzedaje na dużą skalę końcówki kolekcji polskich projektantów. Atutem serwisu jest skupienie w jednym miejscu unikatowych marek, bez konieczności szukania okazji na różnych stronach. 

– W ofercie jest kilkanaście bardzo fajnych nazwisk, które już na polskim rynku istnieją od długiego czasu. To są bardzo uznane nazwiska takie, jak Agi Jensen Design, która już jest bardzo lubiana przez polskich celebrytów. Miała pokaz na ostatnim Warsaw Fashion Weekend, który został bardzo dobrze przyjęty i jej kolekcja naprawdę jest świetna – tłumaczy Jurczuk. 

Obok Agi Jensen Design można nabyć takie marki, jak Green Establishment, która charakteryzuje się wzorem kratki i stylem vintage, albo suknie Doroty Pietruszki, której kreacje przypominają barokowy przepych. Eva Minge i Paprocki i Brzozowski również podjęli współpracę z butikiem. 

– Będziemy się skupiali na ofercie przede wszystkim uniwersalnej i ponadczasowej, bez względu na sezon i przemijające trendy. Czyli klasyczna elegancja, oczywiście z odrobiną ekstrawagancji, bo tego nie da się uniknąć – dodaje Marcin Jurczuk.

Źródło: Agencja Informacyjna Newseria Lifestyle

Udostępnij:
0