Pierwszą markę założyły w wieku 10 lat przy współpracy z popularnymi marketami Walmart. Ich kolejna marka The Row odniosła prawdziwy sukces, a bycie „twarzą” marki okazało się być strzałem w dziesiątkę. Olsenki organizują pokazy mody bez obecności fotografów, a ich ubrania nie mają logo. Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach nie jest to najlepszym pomysłem jednak dochody sióstr osiągają astronomiczne kwoty. Ich styl to nonszalancki mix boho i normcore. Szorty, dżinsy, luźne t-shirty i obowiązkowe okulary przeciwsłoneczne to zestawy, które są i wygodne i stylowe jednocześnie. Bliźniaczki mają obsesję na punkcie jakości tworzonych przez siebie ubrań i poświęcają temu największą uwagę. Świetnie skrojone modele plus najwyższa jakość materiałów to pierwsza lekcja jakiej możemy się nauczyć od Ashley i Mary-Kate Olsen.
Może cię zainteresować
Kobieta
Depresja poporodowa częstsza w dużych miastach
Fot. Shutterstock Nie każda matka czuje po porodzie wszechogarniające szczęście. Rzeczywistość nie wygląda różowo: większość kobiet po urodzeniu dziecka odczuwa Czytaj więcej …
Kobieta
Inspiracje FLUO od Mohito
Nadchodzące coraz większymi krokami lato to wielki powrót fluo, obok którego zwyczajnie nie sposób przejść obojętnie. Intensywny, przyciągający uwagę Czytaj więcej …
Kobieta
ROZRYWKA, KTÓRA ĆWICZY MÓZG
Wiele czynności stymuluje mózg, aby go trenować nie powinno się jednak wybierać aktywności intelektualnej, którą dobrze się zna. Decydując się Czytaj więcej …
Kobieta
Malaika Firth w kampanii Valentino
Do najnowszej kampanii Valentio na wiosnę – lato 2014 zaangażowano między innymi wschodzącą gwiazdę modelingu – Malaikę Firth. Dzięki ciężkiej Czytaj więcej …