Akcja przeciwko Abercrombie&Fitch

Akcja przeciwko Abercrombie&Fitch

Marka nie sprzedaje kobiecych ubrań w rozmiarze XL. CEO tłumaczył, że Abercrombie nie chce być kojarzone z grubymi, brzydkimi ludźmi, którzy nie mają czego szukać w sklepach A&F.

Greg Karber, młody dziennikarz szczególnie źle przyjął wypowiedź Mika Jeffries. Zdecydował, że nie może tak zostawić sprawy i wymyślił, że z ekskluzywnej marki dla młodych, pięknych i bogatych zrobi markę numer jeden na świecie dla… bezdomnych!

Greg  jeździ po second handach i kupuje ubrania A&F. Następnie rozdaje je bezdomnym w najbiedniejszych dzielnicach Los Angeles. Swoje poczynania nagrywa a filmik wrzuca na YouTube. Materiały błyskawicznie lądują na Facebooku i Twitterze otagowane #FitchTheHomeless. Filmik nagrany przez Grega, który ukazał się w sieci 13 maja, obejrzało ponad 7 milionów ludzi.

Greg chce udowodnić, że mamy wpływ na wielkie marki, które dyskryminują potencjalnych klientów. Zgadzacie się z jego zdaniem?

Udostępnij:
0