ALICIA KEYS została twarzą zapachu Dahlia Divin GIVENCHY

ALICIA KEYS została twarzą zapachu Dahlia Divin GIVENCHY

Świat mody couture i ekskluzywne zapachy łączy podobne zamiłowanie do
luksusu, równie wielka moc przyciągania i wspólne marzenie.
Alchemia stylu najbardziej wytwornych sukni Givenchy jest znamiennym
atrybutem nowego zapachu tego Domu.
Złota nić.
Wyjątkowo szlachetna nić – nieodłączny element najbardziej spektakularnych kreacji
świata mody – stała się dziś emblematem nowego, kultowego flakonu, który stanowi cenną
karafkę dla zniewalającego i promiennego zapachu. Zapachu, którego kompozycja
posiada urzekającą aurę Couture:
Dahlia Divin.
Boski blask tej słonecznej kompozycji obdarowuje skórę zmysłową pieszczotą kuszących aromatów.
Boska moc zapachu, już od pierwszej kropli wyzwala i gloryfikuje uczucie kobiecości.
Boska, złocista barwa perfum czyni zeń obiekt pożądania.
Boska muza Dahlia Divin jest ideałem olśniewającej urody, niewątpliwej charyzmy
i inspirującego talentu.
Givenchy stworzył zapach
dla współczesnej bogini.

Kompozycję Dahlia Divin przenika światło, upodabniając ją do stylu jednej
z kunsztownych sukni Givenchy Couture. Współczesna bogini nosi ten
promienny zapach na nagim ciele – Woda Perfumowana zdobi ją
zmysłowym pięknem.
Twórcą kompozycji Dahlia Divin jest François Demachy.
Zapach ten objawia aurę
bujnych akcentów kwiatowo-drzewnych.
„Aby stworzyć perfumy, które są uosobieniem kobiecości Dahlia Divin, skomponowałem
subtelny zapach, który urzeka harmonią wielobarwnych, soczystych nut i ożywia
wspomnienia z dzieciństwa.” – wyjaśnia kreator i kontynuuje – „Następnie nadałem
kompozycji bardziej słoneczny charakter, aby jego promienna aura stała się godna
niezwykłej muzy.”
Kobieta Dahlia Divin wkracza na scenę
spowita aromatyczną nutą śliwki mirabelki. Aromat złocistego
owocu przenika radosna woń białych kwiatów, wśród których
niepodzielnie króluje jaśmin. Kompozycję wieńczą w głębi
drzewne tonacje wetiweru, sandałowca i paczuli, które
pozostawiają w naszej pamięci swój zmysłowy ślad.
Dahlia Divin: blask zamknięty we flakonie.

Flakon Dahlia Divin przywodzi na myśl
jedną z najbardziej wytwornych sukni Givenchy,
którą znamionuje luksusowy, kobiecy styl, idealna struktura
i kunsztowne detale.
Każdy, nawet najdrobniejszy szczegół epatuje estetyką Couture. Flakon ma
ponadczasową sylwetkę o doskonałych proporcjach i subtelnie skośnych
konturach. Jego masywna bryła wykonana została z solidnego szkła. Stylowe
zwieńczenie o wyrafinowanej kolorystyce harmonijnie łączy odcień bieli
i beżu. Etykieta eksponuje nazwę zapachu wypisaną wypukłymi literami,
które przywodzą na myśl misterny haft z cennej przędzy.
I niezwykle ważny element – złota nić oplatająca szyjkę flakonu
niczym klejnot Couture.
Jej złoty kolor nadaje zachwycającą barwę
płynowi perfum, który migocze
we wnętrzu flakonu.
Detal, który stanowi symbol niedoścignionego wyrafinowania –
złote logo Givenchy – widoczne jest nawet wówczas, gdy
patrzymy na flakon od tyłu.
Opakowanie perfum to białe pudełeczko, którego kontury obrysowane zostały
beżowymi i złotymi liniami. Ten dekoracyjny element wtóruje estetyce flakonu –
złotym literom na etykiecie,
które przypominają misterny haft.
Zapach Dahlia Divin dostępny jest w trzech pojemnościach: 30, 50 i 75ml.

NOWA MUZA
Nadzwyczajny zapach Dahlia Divin wymagał równie niezwykłej muzy.
Kobieta o słonecznej aparycji
i magnetycznej urodzie.
Artystka, której wdzięk, aura i talent
urzekły cały świat.
Givenchy prezentuje twarz zapachu Dahlia Divin…

Piosenkarka, autorka tekstów, aktorka, producentka, reżyserka, filantropka.
Amerykańska artystka – Alicia Keys błyszczy
na wiele różnych sposobów.
Jako piosenkarka została odkryta przez świat już po wydaniu debiutanckiego
albumu Songs in a Minor, dzięki któremu w 2001 roku zdobyła nagrodę Grammy®.
Niezaprzeczalny talent Alicii błyskawicznie wyniósł ją na szczyt i pozwolił wywalczyć
status gwiazdy na międzynarodowej scenie muzycznej.
Jej światowy sukces
trwał za sprawą drugiego albumu – The Diary of Alicia Keys i został
ugruntowany w 2009 roku, kiedy Alicia wylansowała światowy hit
Empire State of Mind, nagrany wspólnie z raperem Jay-Z. Jej najnowszy album
Girl on Fire zdobył nagrodę w kategorii Best R&B Grammy Awards®.
Była to 15-ta z kolei nagroda Grammy®. Sprzedawszy 30 milionów albumów,
Alicia nie zamierzała jednak spocząć na laurach. Podjęła nowe wyzwanie, tym
razem aktorskie. I również za to artystyczne przedsięwzięcie była wychwalana
przez prasę. Jest także best-sellerową autorką New York Timesa, a jej debiut
reżyserski zdobył uznanie i nominację Amerykańskiej Gildii Reżyserów
Filmowych. Alicia jest wpływową filantropką i współzałożycielką oraz
ambasadorką organizacji charytatywnej „Keep a Child Alive”,
która dostarcza znaczne ilości medykamentów przeznaczonych do leczenia
dzieci zakażonych wirusem HIV w Afryce i w Indiach.
Już w pierwszej chwili pomiędzy Alicią
a Domem Givenchy wyraźnie zaiskrzyło
Artystka blisko współpracowała z Dyrektorem Kreatywnym Givenchy –
Riccardo Tisci, który w przeszłości zaprojektował dla niej wiele
scenicznych kostiumów. Dziś zaszczyciła Givenchy zgadzając się na to,
aby jej imię po raz pierwszy kojarzone było z zapachem.
Charyzmatyczna, obdarzona pogodną, promienną urodą
pokazuje oblicze, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy – objawia się nam
jako pełna wdzięku bohaterka mitu Dahlia Divin.

Film reklamowy osadzony jest w scenerii eleganckiego,
paryskiego apartamentu. W pokoju znajduje się tajemnicza, drewniana
skrzynia. Gdy rozlegają się dźwięki muzyki, skrzynia otwiera się,
a z jej wnętrza wypływa światło.
Ukazuje się wówczas piękna kobieta, rozświetlając otoczenie swym
promiennym obliczem.
Współczesna bogini opleciona jest
miriadami złotych nici.
Przed kamerą Alicia Keys ukazuje swój niezwykły wdzięk
i pełnię zmysłowej kobiecości.
W spektakularnej sukni,
zaprojektowanej przez Riccardo Tisci i uszytej na miarę, według kanonów
Haute Couture, Alicia prezentuje się promiennie i zjawiskowo.
Suknia szyta była w atelier Couture Givenchy. Jej wykonanie zajęło
500 godzin starannej i misternej pracy mistrzów krawiectwa. Unikatowa
suknia jest bogato haftowana i inkrustowana szlachetnymi kamieniami.
Ta kreacja to prawdziwy klejnot Couture,
ozdobiony złotymi nićmi.
Alicja Keys wygląda w niej jeszcze promiennej niż zwykle.
Jest naprawdę boska.
Słynący z kreacji światów jak ze snu, Tim Walker wyreżyserował film
i wykonał zdjęcia kampanii reklamowej Dahlia Divin. Muzykę do filmu
skomponowała Alicia Keys. Fabuła opowiada współczesną baśń, w którą
wpleciona jest
magia Givenchy.

Woda Perfumowana 30ml
cena: 274zł
Woda Perfumowana 50ml
cena: 394zł
Woda Perfumowana 75ml
cena: 480zł
P546537
Estymowane średnie ceny rynkowe
Gama zapachów Dahlia Divin Givenchy – dostępna w perfumeriach od 1 sierpnia 2014.

Udostępnij:
0