Główną platformą komunikacji akcji jest minisite, jednak BAD RUBBER DUCKER będzie również obecny w kanałach social media CROPP – m.in. Facebooku, YouTube i Instagramie, gdzie zostanie również przeprowadzony konkurs dla fanów marki.
– Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy – często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki CROPP.
Kampanii będą towarzyszyć akcje ambientowe w sześciu miastach Polski – 7 czerwca w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę. Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami – graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami – którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.
Za kompleksową organizację eventów ambientowych w 6 miastach, sesję zdjęciową w każdym z miast, produkcję gifów, współpracę z artystami patronującymi akcji, dokumentację i promocję ePR odpowiada agencja eventowa FBI Media, która nadała imię gumowemu bohaterowi kampanii. Za koncepcję, kreację, linię kreatywną, sesję zdjęciową, stworzenie dedykowanego landing page’a, materiały oraz działania promocyjne w Internecie odpowiada zjednoczenie.com.