CROPP w Bangkoku

CROPP w Bangkoku

Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni młodzi ludzie, z których każdy ma inne spojrzenie na to, co dzieje się wokół. Choć różnią się od siebie, świetnie razem się bawią, odkrywając nieznane zakątki Bangkoku. Dzięki tej różnorodności CROPP nie skupia się na jednym wątku przewodnim, a pokazuje wiele twarzy Bangkoku widzianego oczami bohaterów kampanii. Oprócz graffiti są deski cruisery, fotki instant, tatuaże i hektolitry kolorowej farby rozpryskującej się po zdjęciach a wszystko to w gąszczu ulicznych kabli i miejskich świateł. Autorem fotografii po raz kolejny jest Łukasz Ziętek, który świetnie połączył kolorowe i odważne CROPPowe klimaty z tropikalnymi i egzotycznymi plenerami Bangkoku. Efektem sesji zdjęciowych są nie tylko zdjęcia wizerunkowe, ale i wiosenny lookbook oraz starannie wydany brandbook CROPPa, dokumentujący tajski wypad i prezentujący ubrania z najnowszej kolekcji. Na potrzeby kampanii powstał także film video, tym razem wyreżyserowany przez Kubę Łubniewskiego, znanego z reżyserii teledysków takich wykonawców jak WWO, Tede czy Sokół i Pono.

 

 

Udostępnij:
0