Dwie marki i jeden wspólny kolor dla girlboss

Dwie marki i jeden wspólny kolor dla girlboss
Polskie marki Semilac oraz DeeZee wiąże wspólna wizja. Producent lakierów numer 1 w Polsce  oraz jeden z największych sklepów internetowych www.deezee.pl oferujących kobiece obuwie tworzą produkty z myślą o kobietach: ich sile, potencjale oraz wielkiej odwadze. Firmy zdecydowały się więc na cross-promocję obejmującą wspólną kampanię w social media, komunikację oraz kooperację przy eventach. Teraz nadszedł czas
na kolejny krok w marketingowym aliansie obu brandów – wspólny kolor lakieru hybrydowego o znaczącej nazwie Semilac x DeeZee Girlboss 230 ! Limitowany odcień to klasyczny pudrowy odcień zabarwiony zdecydowanym różem. To idealna propozycja dla świadomych klientek, realizujących swoje marzenia i silnie kroczących po świecie. Delikatny odcień lakieru z limitowanej edycji będzie towarzyszył im zarówno na co dzień, jak i specjalne okazje.
 
 
 
„Wraz z marką DeeZee od zawsze podkreślamy niezwykłą siłę, która drzemie w kobietach. Podziwiamy je za ich determinację i konsekwentną realizację marzeń. Stąd wspólna kolaboracja przy tworzeniu nowego koloru była dla nas oczywista! Nowy kolor pozwoli kobietom poczuć się jak prawdziwe Girlboss i zachęci je do zdobywania świata!” — mówi Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac. 
Marka DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce od lat podąża za światowymi trendami, oferując kobietom obuwie, podkreślające niepowtarzalny styl każdej z nich. Projekt z marką lakierów hybrydowych Semilac wpisuje się we wspólny claim obu marek, oparty na motywie women’s empowerment.
 
 
 
 
 
 


fot. materiały prasowe

 
Udostępnij:
0