Dziewczyny wybrały kolory lakierów na wiosnę i lato 2019

Dziewczyny wybrały kolory lakierów na wiosnę i lato 2019
 
W ramach wydarzenia „Kolorowy dzień z Miss Sporty” dziewczyny wcieliły się w role trendsetterek i wybrały 10 propozycji. Teraz ich koleżanki na Instagramie wyselekcjonują 5 kolorów, które marka wprowadzi do sprzedaży w przyszłym roku. Całe wydarzenie jest częścią kooperacji marki z nastolatkami pod hasłem „Miss Sporty. Co-created by girls”.
Świadomość kosmetyczna nastolatek może zaskakiwać. Wystarczy dać im okazję, aby powiedziały o swoich upodobaniach czy oczekiwaniach. Udowodniła to grupa dziewczyn, która 17 sierpnia wzięła udział w wydarzeniu „Kolorowy dzień z Miss Sporty” i wybrała 10 propozycji kolorów dla lakierów do paznokci. Część wybranych przez nich odcieni trafi do sprzedaży w przyszłym roku.

Co wspólnego ma lakier do paznokci i lukier na pączkach? 

W wyborze trendów kolorystycznych pomocna jest kreatywność. Jak ją najlepiej pobudzić? Oczywiście w ciekawym kontekście np. podczas warsztatów dekorowania pączków. Uczestniczki w trakcie wydarzenia miały okazję wziąć udział w prelekcji prowadzonej przez Ewę Jurczak (Psychologia Stylu) na temat palety kolorystycznej modnej w przyszłym roku. Wiedza uzyskana w trakcie wykładu przydała się dziewczynom podczas wyboru spośród 20 propozycji kolorystycznych (propozycje zostały przedstawione na pączkach) 10 ulubionych kolorów lukrów na pączkach. Następnie nastolatki uczestniczyły w warsztatach dekorowania słodkości i pod okiem Joanny Banad (Posypane) przyozdabiały wybrane pączki dodatkami.
Wszystko po to, aby wyłonić i jak najlepiej zaprezentować 10 propozycji kolorów lakierów do paznokci Miss Sporty na sezon wiosna/lato 2019. To jednak nie koniec wyzwania: teraz ich koleżanki na Instagramie Miss Sporty wyselekcjonują 5 faworytów, które w postaci lakierów trafią do sprzedaży.
 

Współtworzenie – czyli jak nastolatki angażują się w rozwój marki kosmetycznej?

To same nastolatki najlepiej wiedzą, jakie kosmetyki trafią w ich gusta i potrzeby. Właśnie dlatego powstała idea Miss Sporty. Co-created by girls – współtworzenia z młodym pokoleniem kobiet produktów marki Miss Sporty. Marka pyta nastolatki o opinie, preferencje i na podstawie uzyskanych informacji dostosowuje nie tylko komunikację wizualną, claimy, ale również same produkty.
Wydarzenie Kolorowy dzień z Miss Sporty i wybór kolorów lakierów do paznokci na wiosnę/lato 2019 to tylko część działań wchodzących w kooperację z nastolatkami. Wcześniej dziewczyny decydowały o wyglądzie nowych grafik na opakowania lakierów do paznokci, pojechały do fabryki w Barcelonie i wybrały kolory lakierów obecnie znajdujących się w sprzedaży. Co więcej, marka regularnie współpracuje z 10 mikroinfluencerkami wybranymi w kilkustopniowym procesie. Wspólnie kilka razy w roku powtarzają badania, podczas których dyskutują i analizują, czego od marki oczekują konsumentki.


fot. materiały prasowe

 
Udostępnij:
0