Już po raz drugi w historii Lavard ambasadorami zostali Edyta i Cezary Pazurowie. Są oni uosobieniem miłości, wzajemnego szacunku i stylu. Nic więc dziwnego, iż marka ponownie zdecydowała się na współpracę.
— Pozostanie z Lavard na kolejny sezon to dla nas prawdziwy zaszczyt. Ostatni rok pozwolił nam poznać markę od wewnątrz, zaprzyjaźnić się z osobami, które ją budują i zbudować wartościową relację. Niezmiennie też utożsamiamy się z jej głównymi wartościami: rodzinność, miłość, wzajemny szacunek — komentuje Cezary Pazura.
— Doceniamy doskonałej jakości tkaniny, elegancję krojów i dbałość o szczegóły, choć nie tylko. Lavard to marka, która ma piękną tradycję, wywodzi się z Polski i cały proces produkcyjny jest właśnie tu. To dla nas bardzo cenne — dodaje Edyta Pazura.
— Lavard to marka, która tworzy modę z myślą o eleganckich mężczyznach i kobietach. Dla której, niezmiernie ważna jest jakość, polskie rzemiosło, tradycja. Jesteśmy profesjonalistami i z profesjonalistami pragniemy pracować. Kontynuacja współpracy z Edytą i Cezarym Pazurami była więc dla nas czymś naturalnym. W najnowszej kampanii pokazujemy więc, co jest dla nas najważniejsze. Na styku wspólnych wartości, nasi ambasadorzy przedstawiają nam opowieść o najnowszej kolekcji w szykownym miejscu z ogromną tradycją. To zabieg, który odzwierciedla świat marki — mówi Marcin Gacek, prezes Lavard.




Kolekcja marki Lavard na sezon wiosna-lato 2018 to połączenie najnowszych trendów z klasycznymi fasonami. W asortymencie dominować będą lekkie tkaniny, w jasnych barwach z mocnymi dodatkami. Lniane marynarki, jedwabne koszule oraz szykowne zestawy, idealnie wpasowujące się w wiosenno-letnią aurę.
Lavard sesja wizerunkowa wiosna-lato 2018
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik
Stylizacja: Robert Kiełb
Produkcja: Gabriela Kwiatkowska
Make-up: Iza Kućmierowska
Włosy: Emil Zed
Scenografia: Piotr Stachurski
Miejsce: Łazienki Królewskie, Warszawa
Kolekcja Lavard na wiosna-lato 2018 dostępna jest w sieci salonach firmowych oraz sklepach multibrandowych w całej Polsce.