Misją firmy Golden Rose, która już od dziesięciu lat dba o urodę Polek, jest wprowadzanie na rynek coraz doskonalszych kosmetyków do makijażu, idealnie dopasowanych do szczególnych wymagań każdego typu urody. Marka chce sprawić, by każda kobieta umiała odnaleźć w sobie piękno i podkreślić swoje największe atuty perfekcyjnym makijażem. Przypomina też, że źródeł piękna powinnyśmy szukać w sobie w każdym wieku i że nie dotyczą one tylko urody fizycznej – równie ważna jest nasza osobowość. Kobietom trzeba to uświadamiać jak najczęściej i jak najwcześniej. A że marka Golden Rose stara się zawsze być tam, gdzie w grę wchodzi uroda i edukacja, uczestniczyła też aktywnie w poszukiwaniach najpiękniejszej studentki Łodzi, czyli miasta, w którym ma swoją siedzibę.
W wyborach i w Warsztatach Piękna Golden Rose wzięły udział reprezentantki wszystkich łódzkich uczelni, zarówno tych publicznych, jak i prywatnych: Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego, Akademii Sztuk Pięknych, Politechniki Łódzkiej, Akademii Muzycznej, Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu, Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.
W czasie Warsztatów Piękna wizażystki Golden Rose pomagały finalistkom określić ich typ urody, dobrać najlepsze kosmetyki i umiejętnie je zastosować. Chociaż mogłoby się wydawać, że prezentowana przez dziewczyny uroda nie wymaga poprawek, to jednak zawsze można wyglądać lepiej – przekonywały. I pokazywały, jak to zrobić, wykorzystując pędzel, gąbkę i własne palce. Uczestniczki na zakończenie mogły same ocenić efekty swojej pracy – po własnoręcznym wykonaniu makijażu miały za zadanie zrobić sobie selfie. Ale to nie wszystko – drugie zdjęcie musiało być autoportretem, który uchwyci finalistkę w trakcie aktywności fizycznej. To był prawdziwy sprawdzian nie tylko dla kandydatek, ale również dla kosmetyków i ich odporności na… trudne warunki atmosferyczne i wysiłek.
Uczestniczki miały do dyspozycji wszystkie kosmetyki marki (a jest ich naprawdę mnóstwo), a do pomocy − jej najlepsze wizażystki, wśród nich również Martę Pawlik-Antoniak, która często ma okazję popularyzować Golden Rose w mediach. O kosmetykach opowiadała również Urszula Sypniewska – Koordynator ds. Marketingu i PR firmy Golden Rose.
Tytuł Miss Polonia Studentek Łodzi 2015 r. zdobyła Regina Wojciechowska, studentka dziennikarstwa Uniwersytetu Łódzkiego.
Uczestniczki Warsztatów Piękna Golden Rose
Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose barwnie opowiada o kosmetykach
Urszula Sypniewska, Koordynator ds. Marketingu i PR Golden Rose udziela wywiadu TVP Łódź