Gra kolorów w sklepach HOUSE

Gra kolorów w sklepach HOUSE

W lookbookowej odsłonie, której produkcją zajęła się agencja AFPHOTO, jej fotografie zostały idealnie dopełnione unikalną, geometryczną, neonowo-transparentną scenografią projektu Elwiry Rutkowskiej. Całość, przepuszczona przez ciepły, słoneczny filtr, stworzyła ulotny, letni klimat eksplodujący soczystymi kolorami, który jest idealnym tłem dla odważnych, wakacyjnych stylizacji HOUSE.

W letniej kolekcji HOUSE dominują typowo wakacyjne kolory i fasony, zainspirowane tropikami, kalifornijskimi plażami i stylem surferskim. Znajdziemy w niej przede wszystkim szorty, topy i nieodzowne latem bikini. A jako że lato to sezon muzycznych festiwali, w kolekcji znalazły się również luźne i jednocześnie supermodne, typowo „festiwalowe” zestawienia z dodatkiem denimu, wzorów etnicznych i motywu nieśmiertelnej amerykańskiej flagi.

W męskim lookbooku wyróżniają się letnie trendy kolekcji – motywy marynarskie lub hawajskie w stylu retro, wypłowiałe od słońca kolory i wyblakłe, vintage’owe fotonadruki, inspirowane kultowym stylem surferów z Venice Beach. Do tego marka dorzuca również szczyptę lat 80. w postaci zgeometryzowanych grafik i neonowych kolorów.

Ubrania prezentowane w letnim lookbooku HOUSE dostępne są w salonach marki w całej Polsce.

 

Udostępnij:
0