Kolekcja „I’m not then” jest prosta, acetyczna, oszczędna w detalach, autentyczna i pozostająca w zgodzie z filozofią marki. Spokój i balans opakowano też w naturalne materiały: lny i bawełny w barwach piasku i kamieni. Co sądzicie o tejk kampanii? Czy Waszym zdaniem jest ona piękna, czy raczej kontrowersyjna?
Może cię zainteresować
NOWOŚCI KOSMETYCZNE
Szampon i odżywka z hawajskim imbirem awapuhi o...
Najnowsza linia marki Organix to intensywnie regenerujące i pełne świeżości kosmetyki do pielęgnacji włosów na bazie organicznych składników aktywnych. Zawierają Czytaj więcej …
F&L Testy
FLOSMEN YOUNG Krem zapobiegający błyszczeniu ...
FLOSMEN YOUNG Krem zapobiegający błyszczeniu sprawdzi się idealnie dla męskiej skóry mieszanej oraz problemowej. Redukuje ilość i widoczność zmian potrądzikowych. Szybko się wchłania. Czytaj więcej …
LOOKI
Jak nosić damskie sportowe buty?
Dziś sportowe damskie buty pojawiają się w pokazach największych światowych marek luksusowych, a producenci prześcigają się w tworzeniu kolejnych modeli. Czytaj więcej …
FITNESS
Jak radzić sobie na treningach kiedy wzrok nie ...
Ćwiczenia bez odpowiedniej korekcji wad wzroku utrudniają realizację planu treningowego. Większość osób posiadających jakąś wadę radzi sobie z tą niedogodnością Czytaj więcej …