Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
Rockowo i romantycznie w HOUSE
Kwiatowe wzory pojawiają się również na denimowych spodniach i kurteczkach, pozwalając na skompletowanie kwiatowego „uniformu”, a koronki, które znajdziemy również w detalach i akcesoriach, Czytaj więcej …
Kobieta
Mały poradnik dla amatorów procentowych trunków
1. Otwarcie butelki wina bez korkociągu jest trudne, ale możliwe. Istnieją sposoby, aby obejść się bez niego. Pierwszym z nich Czytaj więcej …
DIETA
Propozycje śniadań z różnych stron świata
O tym, jak wielką wagę przykładamy do jedzenia śniadania, mówią zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych. Wśród popularnych hasztagów, którymi posługujemy Czytaj więcej …
Kobieta
Sztuka baristyczna dla każdego
Poranny pobudzający napój z dwóch łyżeczek rozpuszczalnej kawy coraz częściej zastępowany jest aromatycznym i esencjonalnym espresso przygotowywanym z samodzielnie zmielonych ziaren. Czytaj więcej …