Jak pragnę słońca! Ochnik wiosna 2016!

Jak pragnę słońca! Ochnik wiosna 2016!

Najnowsza kolekcja OCHNIK oddaje atmosferę i koloryt lata w mieście ― beztroski, wakacyjny klimat zrównoważono w niej biznesowym szykiem, a całość dopełniono szczyptą szaleństwa spod znaku „fashion”. Z tego też powodu, na lokalizację wizerunkowej sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorki marki – Małgorzaty Kożuchowskiej, wybrano wnętrza jednej z warszawskich restauracji. W tej pełnej inspiracji przestrzeni, doskonale oddającej klimat przesyconych pośpiechem letnich poranków, tętniących życiem „godzin szczytu”, leniwych, rozgrzanych słońcem popołudni oraz ekscytujących wieczorów, powstały wyjątkowe zdjęcia autorstwa Marleny Bielinskiej. Uchwycona w kadrze niezwykła pasja życia i niespożyta energia Małgorzaty Kożuchowskiej w połączeniu z wyjątkowymi produktami marki OCHNIK oraz klimatyczną scenerią stworzyły perfekcyjnie spójną całość.

OCHNIK to polska firma z ponad 25-letnią tradycją posiadająca sieć 84 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym. OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.

Udostępnij:
0