Kampania A/W 2013 marki SiNSAY

Kampania A/W 2013 marki SiNSAY

Sesja SiNSAY odbyła się w Paryżu, niezmiennie pozostającym stolicą światowej mody, gdzie wśród urokliwych uliczek, klimatycznych kawiarenek, na Placu Pigalle i na tle innych paryskich „must see” powstały zdjęcia w wersji dziennej – romantycznej i casualowej oraz wieczornej – wyrazistej i zadziornej, które pokazują zróżnicowanie i złożoność zarówno samego miasta, jak i najnowszej kolekcji marki SiNSAY.

W roli modelek wystąpiły nowe twarze modelingu: Karolina Gorzała i Karolina Warzecha, których osobowość doskonale oddaje charakter kolekcji SiNSAY. Dziewczyny sfotografowane przez Karola Grygoruka, idealnie sprawdziły się zarówno w dziewczęcych, romantycznych stylizacjach, jaki i mocniejszym wydaniu z grunge’owym pazurem. Modelki doskonale wykreowały wizerunek SiNSAY’s Girls, które z jednej strony bywają niewinne jak dziecko, a z drugiej – są pewne siebie i niezwykle uwodzicielskie.

Stylizacją sesji ponownie zajęła się Areta Szpura, współzałożycielka streetwear’owej marki Local Heroes, której znakiem rozpoznawczym są T-shirty z oryginalnymi nadrukami, m.in. z kultowym już hasłem „Doing real stuff sucks”.

Co otrzymamy łącząc styl glamrock, preppy i folk ze sporą dawką paryskiego klimatu? Kolekcja AW 2013 skierowana jest do pewnych swojej urody, odważnych dziewczyn, ceniących dobry styl w przystępnej cenie. Prezentowana kolekcja stanowi zbiór najmodniejszych ubrań i akcesoriów na nadchodzący sezon AW 2013. Znajdziemy tu bomber jackets, parki, kurtki jeansowe, melanżowe swetry, rurki, koszule w kratę i oczywiście t-shirty z modnymi printami.

Sesję wyprodukował dom produkcyjny WARSAW CREATIVES.

Zdjęcia były na bieżąco publikowane na profilu SiNSAY na portalu Instagram.com, a także znajdują się na profilu markin na Facebook’u.

Udostępnij:
0