Kendall Jenner została nową twarzą marki Estée Lauder

Kendall Jenner została nową twarzą marki Estée Lauder

Oprócz standardowych zdjęć, powstała też  specjalna sekcja na stronie internetowej Estée Lauder, w której zapoznać się można z ulubionymi kosmetykami modelki. Dlaczego jednak znana marka wybrała właśnie tą gwiazdę? Wybór nowej ambasadorki Estée Lauder nie był przypadkowy i świetnie tłumaczy to, w jaki sposób najpopularniejsze marki kosmetyczne i odzieżowe chcą kreować dzisiaj swój wizerunek, decydując się na konkretne twarze do promocji. Oprócz oczywiście niekwestionowanej urody i ciekawej osobowości liczy się jeszcze coś, bez czego trudno wyobrazić sobie dzisiaj sprawne funkcjonowanie jakiejkolwiek branży. Chodzi tutaj o media społecznościowe, gdyż popularność najgorętszych nazwisk współczesnego modelingu określają takie wskaźniki jak ilość fanów na Facebook’u czy followersów na Instagramie. Idealnym przykładem jednej z najbardziej aktywnych na tego typu kanałach gwiazd, jest Kendall Jenner. Ma prawie szesnaście milionów followersów, więc razem z fanami na Facebooku to stanowi potężną armię liczącą 30 milionów osób! Dodatkowo każde jej zdjęcie, niezależnie od tego czy to z pokazu, sesji zdjęciowej czy wyprawy na zakupy z siostrami, zyskuje setki tysięcy lajków.

Kendall reprezentuje nowoczesne piękno, zupełnie nowe pokolenie kobiet, które dzielą się swoim życiem 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w wizualnie atrakcyjny sposób i jest pomostem pomiędzy światem mody, rozrywki i mediów społecznościowych. Kendall jest ucieleśnieniem „instagirl” . Jesteśmy podekscytowani, że będziemy  mogli  wykorzystać jej wizerunek, głos, energię i nadzwyczajną moc w świecie mediów społecznościowych by przedstawić  Estée Lauder milionom młodych kobiet na całym świecie – tak wybór modelki komentuje Jane Hertzmark Hudis – Global Brand President marki Estée Lauder.

Wypowiedz ta jedynie potwierdza, że dzisiejszym światen showbiznesu rządzą media społecznościowe. A Wy co sądzicie o tym wyborze?

 

Udostępnij:
0