Koroniewska i Dowbor w kampanii Wojasa

Koroniewska i Dowbor w kampanii Wojasa

Trzecim bohaterem sesji jest miasto z jego dynamicznym krajobrazem, bowiem sesja odbyła się w centrum Warszawy. Koroniewska i Dowbor na planie bawili się świetnie. Z uśmiechem na twarzy i mnóstwem energii wchodzili w kolejne ujęcia, a także czule obejmowali się, tworząc przy tym uroczą parę. Joanna i Maciej pokazali m.in. swoją drapieżną i rockową naturę, jak i wystąpili w stylizacjach bardziej casualowych, tak aby w pełni oddać ducha jesienno-zimowej kolekcji obuwia polskiej marki. Kolekcję butów zdominowała czerń i brązy przełamywane metalicznymi dodatkami, ozdobnymi klamrami, paskami i suwakami, a w wydaniu bardziej glamour – kryształami Swarovskiego. Marka kontynuuje popularne motocyklowe fasony. Jesienny sezon ponownie upłynie pod znakiem ćwieków i metalowych nitów. Wzorniczej rewolucji nie ma. To raczej bezpieczne powielanie modeli, które sprawdziły się w poprzednich latach. Autorem sesji jest Mateusz Stankiewicz. Odejście z „M jak miłość” przyniosło Joannie Koroniewskiej wiele profitów, którymi są m.in. kontrakty reklamowe. W tym roku aktorka została już twarzą lodów Koral i ambasadorką kosmetyków do makijażu Avon.

A my jesteśmy ciekawi, czy taka reklama wpłynie na Wasz wybór butów na jesień i zimę. Pamiętacie jeszcze reklamę Deichmanna z Cindy Crowford? Zmieniliście choć trochę zdanie o butach tej firmy widząc w nich gwiazdę?

Udostępnij:
0