Face&Look > MODA > Moda w stylu casual z nową marką Grey and Blue

Moda w stylu casual z nową marką Grey and Blue

Na polskim rynku mody casualowej pojawiła się nowa marka. Pod nazwą Grey and Blue kryje się odzież dla kobiet oczekujących wygody, swobody ruchu oraz wyjątkowego designu. Wszystko to gwarantuje nowa marka, która na rynku ubrań na co dzień łączy szary z niebieskim jako swój znak rozpoznawczy.

Nowa marka i jej premiera to skutek zapotrzebowania wielu kobiet na rzeczy proste, przyjemne w dotyku i noszące się świetnie każdego dnia. Materiały to głównie bawełna wysokiej jakości. Co ciekawe 100% wykonania ubrań to polska manufaktura.

– Pośród sztucznych, maszynowych i sprowadzanych z rejonów dalekiego wschodu już gotowych produktów pokazujemy, że można w Polsce nie tylko zaprojektować, ale i wyprodukować w 100% ubrania w rozsądnych cenach. Myślę, że pierwsza kolekcja to odpowiedź na zapotrzebowanie wielu z nas. Sprzedaż ruszyła i już dziś można zamówić swoją sukienkę, koszulkę i bluzkę. – mówi Kasia Szymanowska, Manager Marki w GreyAndBlue.pl

Ubrania z limitowanej serii 500 sztuk nawiązują klimatem do końca lat osiemdziesiątych gdzie bawełniany dres i koszulki na ramiączkach były krzykiem mody. Inspiracją do stworzenia kolekcji były także młode matki, które mimo wyzwań codzienności chcą nosić coś z wygodnego, intrygującego
i dedykowanego tylko ich osobowości. W projektach na sezon wiosna/lato znajdziemy uroczą sukienkę Ballerina, w której talię oddziela urocza atłasowa granatowa tasiemka. Kolejną pozycją są koszulki z serii Kalifornia, które nawiązują do stylów typowo włoskich oraz nadają się dla wszystkich pań, chcących poczuć słońce na ramionach rodem prosto z najbardziej słonecznego stanu w Ameryce. Bluzka Penelopa oddaje swoim charakterem typowy styl smart casual. Można w niej brylować zarówno na spotkaniu ze znajomymi, jak również wtopić się w tłum w ulubionej księgarni.

– W przypadku koszulek i bluzek, proponujemy różnego rodzaju nadruki wykonane sitodrukiem przez polskich specjalistów. Wszystko po to, aby zapewnić indywidualność i wyróżnić pośród innych dostępnych na rynku produktów. Co ciekawe serie limitowane i miano manufaktury pozwolą kupić produkt zupełnie unikalny i wyjątkowy w cenie masowej produkcji. Takie parametry udało się uzyskać dzięki zaangażowaniu uznanej w Polsce szwalni, projektanta oraz podwykonawców. Całość już dziś zaczyna zdobić szafy Polek. – dodaje Kasia Szymanowska.

Wraz z nadejściem lata przygotowaliśmy promocję – 15 % od wszystkich cen. Płatności mobilne i online także są już dostępne w naszym sklepie. Możliwe jest też dokonanie dowolnego zakupu z autoryzacją i gwarancją transakcji Dotpay’a. Wszystko z myślą o bezpieczeństwie i komforcie naszych klientek. Słoneczne dni sprzyjają przygodom, których idealnym dopełnieniem będą nasze wyjątkowe projekty. Pamiętajcie #NothingIsBoring. Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą kolekcją GreyAndBlue.pl.

GreyAndBlue.pl zapowiada również kolejne kolekcje, równie unikatowe
i przyjemne w dotyku. Materiały i projekty do kolejnych kolekcji to kilkaset projektów i koncepcji, które już niebawem wejdą do sprzedaży na portalu. Marka już dziś zapowiada również szereg atrakcji dla fanów oraz klientów sklepu internetowego.

Dodaj komentarz

Komentarze

kylaina

Ciekawie brzmi, szkoda, że tak mało zdjęć. Plus, że stawiają na Polskę Smile

bbo

Tak, więcej zdjęć by się przydało.

kalista

i ja również obejrzałabym więcej zdjęć Smile

dorzi123

bardzo mi sie podoba Wink

francesca

Super wrotki Smile

weronkaa84

Jak ja bym się chciała nauczyć jeździć na wrotkach Smile

wampa

w szarym mi nie do twarzy

wampa

w szarym mi nie do twarzy

wampa

w szarym mi nie do twarzy

agusia65

Super