Plastikowa ikona popkultury ozdobiła swoim wizerunkiem koszulki i tuniki, które można podziwiać w najnowszym lookbooku Mohito. Prostym fasonom modeli charakteru dodały wysmakowane detale: starannie skrojony kołnierzyk oraz biżuteryjne aplikacje przy dekolcie. Główną rolę odgrywają tu jednak nadruki, których wybór był oczywiście nieprzypadkowy. Ich zadaniem jest udowodnienie, że Barbie to prawdziwa Kobieta Mohito – niezależna, pewna siebie, śmiało podążająca za trendami i – jak każda Klientka marki – uwielbiająca zakupy!
Zafascynowani światem Barbie projektanci Mohito poszli o krok dalej i uzupełnili serię koszulek o modele zainspirowane stylem, do jakiego słynna lalka zdążyła przyzwyczaić swoich fanów przez ostatnie dziesięciolecia. Wśród propozycji znalazły się m.in. asymetryczna sukienka ozdobiona przeskalowaną kokardą, rozkloszowana sukienka bez ramiączek czy szykowny zestaw złożony z ołówkowej spódnicy oraz świetnie skrojonego żakietu. Premierze kolekcji towarzyszą wyjątkowe witryny specjalne, które do końca maja będzie można oglądać w salonach Mohito przy ulicy Marszałkowskiej, Arkadii oraz Złotych Tarasach w Warszawie, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz Starym Browarze w Poznaniu. Linia będzie dostępna w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym mohito.com od drugiego tygodnia maja. W kanałach social media będzie promować ją hashtag #mohitolovesbarbie.