Face&Look > MODA > TRENDY > Natalia Siwiec prezentuje kolekcję polskiej marki Misha

Natalia Siwiec prezentuje kolekcję polskiej marki Misha

Kobieca i piękna – tak w skrócie można opisać najnowszą kolekcję marki Misha, a także bohaterkę jej najnowszej, świąteczno-sylwestrowej kampanii – Natalię Siwiec. Ubrania tego polskiego brandu zaprojektowane zostały z myślą o tych kobietach, które są pewne siebie i chcą wyglądać nienagannie w każdej sytuacji.

 

Misha to przede wszystkim dziewczęce spódnice i sukienki – z falbanami, w kwiatowy print, czy o wyrazistym kolorze. Cechują się tym, że są uniwersalne i można je nosić na wiele okazji – na co dzień z kozakami i rockowymi botkami, czy na wieczorne wyjście w połączeniu ze szpilkami. Występują w różnych fasonach i o różnych długościach. Marka udowadnia także, że sukienki warto nosić przez cały rok, nie tylko wiosną i latem.

W najnowszej kolekcji znajdziemy zarówno oversize’owe puchowe kurtki, jak i płaszcze „baranki”, które królują w tym sezonie. Potrzebujesz stroju na świąteczną kolację? Albo sukienki żeby przetańczyć w niej całą sylwestrową noc? W ofercie marki znajdziesz również ciepłe kardigany, koszule z falbanami, czy klasyczne jeansowe spodnie. Jedno jest pewne – za każdym razem stylizacja będzie strzałem w dziesiątkę!

 

 

fot. materiały prasowe


Jeśli szukasz wyjątkowego prezentu pod choinkę, zapraszamy do sklepu faceandlook.com

Sushi Socks Box to skarpetki, które do złudzenia przypominają prawdziwy rarytas kuchni japońskiej. Cena 24,99 zł

 

Dodaj komentarz