Nowa kampania zegarków GUESS Wiosna/lato 2016

Nowa kampania zegarków GUESS Wiosna/lato 2016

Odcienie pomarańczy i delikatne pastele są idealnym tłem dla nowości zegarkowych, w których dominującą barwą jest kolor niebieski.  Amerykański dom mody pozostaje wierny stwierdzeniu, że „blue is a new black”. Tym samym, nieprzerwanie od kilku sezonów GUESS z powodzeniem kreuje niebieskie trendy w świecie czasomierzy. Przeróżne nuty granatu i błękitu królują wśród nowości zarówno w damskiej jak i w męskiej odsłonie. Wspomniane odcienie przeplatają się w modelach na bransoletach, skórzanych czy silikonowych paskach. Nie brakuje również niebanalnych kombinacji z tradycyjnym żółtym, jak również z rozchwytywanym różowym złotem, a w kolekcji męskiej dodatkowo łączeń z eleganckim czekoladowym brązem.

Akcentowany z wyraźną mocą kolor niebieski to ukłon w kierunku korzeni marki, które sięgają lat 80tych oraz materiału, od którego wszystko się zaczęło – od dżinsu. Dlatego projektanci GUESS tak skrupulatnie i perfekcyjnie obchodzą się z tą barwą przy tworzeniu nowych, wyjątkowych,  urzekających formą i pięknem zegarków. 

Udostępnij:
0