Face&Look > MODA > Nowa kolekcja paprocki&brzozowski wiosna/lato 2013

Nowa kolekcja paprocki&brzozowski wiosna/lato 2013

Kobiecość w wydaniu paprocki&brzozowski nie ma nic wspólnego z naiwnością; pełna sprzeczności i kontrastów stanowi zagadkę, której rozwiązanie pragnie posiąść każdy.

„Tajemnica, którą trzeba odkryć, jest najbardziej erotyczna" – mówią projektanci. Kobieta zdaje się być pełną przeciwieństw: jest seksowna i romantyczna zarazem. Podobnie wiosenna kolekcja paprocki&brzozowski oparta jest na kontrastach: opływowe linie zderzają się z architektonicznymi falbanami, subtelne beże i błękity konkurują z silnymi czerniami i złamaną bielą, połysk przeciwstawia się matowi, miękkie skóry i szlachetne wełny stanowią opozycję dla delikatnych żorżet.

Wyraźną jest wariacja na temat falban – odmienione na kilka sposobów stają się symbolem romantyczności w nowoczesnym wydaniu. Ta kolekcja to także subiektywna interpretacja lat 70. Pojawiają się podkreślające sensualność głębokie dekolty, szerokie rękawy koszul, seksowne, kuszące fasony, tkaniny płynące razem z sylwetką.

„Kultowa Emmanuelle zwracała na siebie uwagę czymś więcej niż tylko ubraniem, miała charyzmę, potrafiła skupić na sobie wszystkie spojrzenia. Nie krzyczała, szepcząc osiągała wszystko to, czego chciała" – przekonują projektanci.

Reżyserię i choreografię pokazu przygotował Emil Wesołowski, wieloletni Dyrektor Baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Efekty jego wcześniejszej pracy można było zobaczyć w inscenizacjach operowych m.in: „Madame Butterfly” Pucciniego, „Króla Rogera” Szymanowskiego, „Otella” Verdiego, „Oniegina” Czajkowskiego, a także w dwóch słynnych produkcjach operowych – „Damie Pikowej” w berlińskiej Staatsoper Unter Den Linden i w Operze Narodowej w Warszawie oraz w „Andrei Chénier” w Teatrze Wielkim w Poznaniu i w Operze Waszyngtońskiej.

Podczas pokazu odbyła się prezentacja kobiecego t-shirtu, stworzonego przez duet projektantów
i dedykowanego wyjątkowemu projektowi T-Mobile fashion.

Kolekcję wzbogaciła biżuteria marki Apart, a stylizację dopełniły buty marki Kazar.

Za kreację makijaży odpowiedzialna jest marka Douglas, fryzur – Sebastian Professional, a paznokci – Marzena Kanclerska dla marki Revlon.

Partnerzy wydarzenia: T-Mobile – sponsor główny, Apart, Cisowianka Perlage, Kazar, She, Marlboro, Fiore, Cin&Cin, Douglas, Sebastian Professional, Revlon, Mea Group

 

paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
paprocki&brzozowski/Agencja Fotograficzna ZOOM
Autor: 
Iga Bielawski

Dodaj komentarz

Komentarze

francesca

Działo się, działo. Ale panowie modele za bardzo spięci..

KAHA

Chyba tylko jedna propozycja przypadła mi do gustu.

bozenkaxxj

Mnie wpadło w oko kilka propozycji Smile

iwchiebroker (niezweryfikowany)

Wygraj bon na zakupy w sklepach Reserved.
Tylko teraz 1000 zł na zakupy. Zarejestruj się!
więcej informacji :
http://iwchi.ebrokerpartner.pl/short/piq9

dark_forest

Zawsze mnie bawią sponsorzy takich imprez/kolekcji.. Jak się mają ubrania do marki T-mobile, Marlboro czy Cisowianka? Blum 3

PannaNaturalna91

Przepiękna kolekcja, ogólnie bardzo podobają mi się ich projekty. Większość z nich mogłabym spokojnie nosić Smile

Delicja

Paprocki&Brzozowski- uwielbiam ich, jednak wiem że na żadną kreację od nich nie byłoby mnie stać kupić/niestety!

weronkaa84

kilka propozycji jest godnych uwagi Smile

nishita27

Niektóre prezentowane ubrania całkiem fajne Smile

Malinka23

wspaniała kolekcja*biggrin*

kasiaa

Cos bym dla siebie ja pewno wybrała:-)

wampa

moda tylko na wybieg

agusia65

ciekawe propozycje Biggrin

burza76

Przepiękna kolekcja

Agaagaja

Niektóre propozycje świetne.

agusia65

z pewnością coś bym znalazła dla siebie