Wilga została entuzjastycznie przyjęta przez klientów i z każdym sezonem coraz silniej zakorzenia się w ich świadomości, jako symbol nierozerwalnie związany z firmą OCHNIK. Korzystając z tego faktu oraz podążając śladem światowych marek, na bazie nowego logo, stworzono motyw zdobiący linię galanterii, którego inauguracja miała miejsce w sezonie jesień-zima 2014/15. W ten sposób nawiązano również do bardzo popularnego trendu LOGOMANII, którego cechą charakterystyczną jest zamiłowanie do produktów z dobrze widocznym logiem luksusowych marek.
Rosnąca popularność motywu „galanteryjnego” sprawiła, że w sezonie jesień-zima 2015/16 zagości on również na dzianinowym poncho oraz sukience. Ponadto, motyw Wilgi pojawi się również jako element dekoracyjny na lakierowanych, damskich torebkach o ciekawych, geometrycznych kształtach, w nowej linii torebek i portfeli tekstylnych oraz – co jest zupełną nowością – w linii toreb wykonanych z tworzywa imitującego skórę.