Face&Look > URODA > PIELĘGNACJA > Physiogel rzuca wyzwanie wrażliwej skórze

Physiogel rzuca wyzwanie wrażliwej skórze

Od 1 lutego rusza program marki Physiogel® pt. 7-dniowa przemiana wrażliwej skóry. Akcja zachęca do prawidłowej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień dzięki stosowaniu odpowiednich porad oraz produktu.

Od 1 lutego, każdy, kto zakupi w wybranych aptece dowolny dermokosmetyk, otrzyma w prezencie zestaw do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i podrażnień. Zestaw dostaną także te osoby, które poproszą o niego farmaceutę.

W skład zestawu wchodzi miniprodukt Physiogel® Krem Łagodzenie i Ulga do twarzy (opakowanie o pojemności 10ml, co stanowi aż ok. 33% wielkości pełnowymiarowego produktu) oraz specjalnie przygotowany tygodniowy kalendarzyk z zaleceniami dotyczącymi pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Odpowiednie, regularne używanie dermokosmetyku, przy jednoczesnym stosowaniu się do eksperckich porad ma przyczynić się do nabycia właściwych nawyków pielęgnacyjnych.
Wszyscy, którym dokucza uczucie ściągnięcia, napięcia, pieczenie, przesuszenie czy nieprzyjemne swędzenie, będą mogli przekonać się, jaki efekt przynosi stosowanie zasad troskliwej pielęgnacji skóry oraz regularna aplikacja odpowiedniego kremu do twarzy.

Siedmiodniowy program przemiany wrażliwej skóry promowany będzie w telewizji, Internecie oraz aptekach. Akcja będzie miała miejsce w lutym i marcu. A już wkrótce Physiogel® Krem Łagodzenie i Ulga dostępny będzie także w nowym, powiększonym opakowaniu o objętości 40ml (obecnie 30ml).

Physiogel® Krem Łagodzenie i Ulga to produkt, który w widoczny i odczuwalny sposób przyczynia się do zlikwidowania wielu nieprzyjemnych objawów. Zastosowana w kremie (także w innych kremach oraz balsamach marki Physiogel®) technologia BioMimic™ (z grec. bios-życie, mimesis-naśladować) inspirowana jest naturą. Krem zawiera te same składniki, które naturalnie występują w skórze i które odbudowują warstwę ochronną, odpowiedzialną za jej nawilżenie. Jego składniki chronią także przed czynnikami drażniącymi, które mogą pogarszać stan skóry suchej i wrażliwej oraz - poprzez wspieranie naturalnych procesów – przyspieszają regenerację bariery ochronnej.

Wszystkie dermokosmetyki marki Physiogel® polecane są do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Nie zatykają porów i szybko się wchłaniają. Nie zawierają także substancji zapachowych, konserwantów i barwników, są więc bezpieczne do codziennego stosowania.

Autor: 
Esti / www.estellefashion.pl

Dodaj komentarz

Komentarze

sisi13

Bardzo fajna akcja.

bozenkaxxj

Bardzo fajny pomysł, próbka dosyć duża więc można sprawdzić działanie na skórze zanim kupi się produkt pełnowymiarowy.Powiem o akcji znajomym.

weronkaa84

Ciekawa akcja, ja osobiście nie mam skóry wrażliwej, ale moja siostra już tak Smile Muszę ją więc uświadomić Smile

requiem29

Dużo o nim czytałam na pewnym forum i kobiety/ dziewczyny były bardzo nim zachwycone.

gamzurek5

Z pewnością skorzystam z tej akcji, ponieważ mam kapryśną i wrażliwą skórę, a o produktach Physiogel słyszałam wiele pochlebnych opinii.

Dorota Niewiadomska

O to super Smile Lubie takie akcje.Przynajmniej człowiek może przetestować,a nie kupić butlę jak flachę,która nie spełni oczekiwań.A pieniądze w błoto i twarz jak rozpacz.

basiamiecz715

Te kosmetyki Physiogel to byłby eliksir na moja sucha skórę,słyszałam że działaja rewelacyjnie.

sweetmedi25

Bardzo lubię kosmetyki Physiogel, a pomysł z tą akcją ŚWIETNY!

izka200289

Super akcja. Jestem najbardziej ciekawa tego kalendarzyka. Muszę przejść się do apteki i poprosić o ten mały upominek. Mam nadzieję, że nie spojrzy się krzywo, bo zazwyczaj tak jest w aptekach, że patrzą na ciebie jak na debila, a na allegro sprzedają te próbki

kasiaa

Bardzo fajna akcja , ale ja nie mam wrażliwej ani zaczerwienionej skóry:) powiem koleżance bo ona własnie taką ma

Marylka771

świetna akcja

marta2609

fajny program dla osób które mają wrażliwą skórę

tequila91@interia.pl

Super akcja, mam tylko nadzieję, że nie będzie trzeba jeździć po całym mieście i się prosić o te miniaturki w aptekach. Od dawna chciałam przetestować ich kremy, teraz będzie na to okazja.

Malinka23

Bardzo ciekawa akcja. Coś dla mojej skóry.

justajustyna

ja tez nie mam raczej wysuszonej skóry, ale akcja super

sweetmedi25

Tak to prawda w aptekach czasem dziwnie patrzą jak się prosi o próbki... ja jednak uważam, ze przed zakupem pełnowymiarowego produktu, który nie kosztuje mało warto go przetestować.. Wiele razy kupowałam produkt własnie dzięki przetestowaniu go wcześniej..

nishita27

Fajny pomysł. Lubię dermokosmetyki i chętnie bym wypróbowała cos nowego.

anecia

Bardzo ciekawa akcja warto z niej skorzystać i przekonać się o działaniu zanim kupi się pełnowymiarowy produkt.

MangoMania

Taka akcja dla osób borykających się z wrażliwą skórę jest bardzo kusząca.

anias88

Popieram

sisi13

Popytałam w okolicznych aptekach czy będą uczestniczyć w akcji i okazało sie, że żadna nic nie wie. Chyba nici z testowania.

lawina74

Czytałam bardzo pozytywne opinie, to coś dla mnie.

bbo

Znam krem i balsam i polecam wszystkim z wrażliwą skórą bądź przesuszoną.

lawina74

Ciekawe czy uda mi się zdobyć ten produkt, chętnie przetestuje Smile Bardzo ciekawa akcja.

bst

Super akcja Smile

eliska

Akcja bardzo dobra tylko że w większości aptekach jak pytam o próbki jakiegoś kosmetyku to mówią że nie mają i patrzą z niechęcią że wiem o jakiejś akcji

bozenkaxxj

Dziś byłam w aptece i pytałam o te próbki, niestety jeszcze nie mają Sad

Masza

Super pomysł z akcją.

OLIWIA25

ciekawa akcja, coś dla męża

luna341

Fajna akcja ,jednak znając naszych Farmaceutów albo stwierdza,ze nic o niej nie widza albo ,ze juz skończyly sie produktu.Tak bylo a akcjami Vichy

Niezapominajka27

Fajna akcja:)

brendi

O jejciu !
To produkt stworzony dla mnie. Zawsze szukałam czego takiego...tylko czy skuteczny ? Na swojej drodze napotkałam wiele podobnych produktów. Mój entuzjazm tak szybko jak się rozpoczął tak gasnął w mgnieniu oka. Chociaż marka wiarygodna Smile

eliska

Akcja wspaniała i będę polować na próbki tego kosmetyku

nadii2424@wp.pl

Swietna akcja. Muszę koniecznie dowiedzieć w mojej aptece jest również

jolaa

bardzo fajna akcja

bgolebiewska88@...

Fajna akcja, ciekawe czy jeszcze jest w aptekach...

claudiq1990

Ciekawe czy są jeszcze dostępne. Bardzo chętnie skorzystałabym z takich próbek, bo to problem, który mnie dotyczy.

wwviola

bardzo fajna akcja. musze zajść do apteki

alonek

Fajna akcja ale niestety niektóre aptekarki ukrywają takie zestawy dla bliższych znajomych.

Masza

Koleżanka była w kilku aptekach i nie dostała.

basiamiecz715

Super akcja, zanim sie zakupi pełnowymiarowe opakowanie warto siegnąc po próbke ,aby wypróbowac działanie.

sisi13

W czasie akcji udało mi się pozyskać próbkę. Dziś przetestowałam ją na obolałej i podrażnionej skórze nosa przy mega katarze. I jeśli mam być szczera, bez zbytniej egzaltacji padam na kolana. Po prostu rewelacja. Skóra nie boli, nie złuszczy się, jest nawilżona i odżywiona. Prawie magia. Bardzo się cieszę, że się dowiedziałam o tym kremie. Teraz wiem, że to nie będą głupio wydane pieniądze.

izka200289

Otrzymałam swoją próbkę, ale przez klub lifestyle z superpharm i jestem rozczarowana.. Pełno pryszczy wyskoczyło mi na twarzy

aneta11

Fajna akcja.

izulek

Ciekawa i fajna akcja

nadii2424@wp.pl

Jestem za

elcia1995

Uwielbiam tą markę, wszystkie produkty mają świetne, także i z pewnością te by mnie nie zawiodły, chętnie wypróbuję Smile

mariusz_t16

Bardzo ciekawy artykuł Smile

Julia Suszczynska

Ciekawa lektura, chętnie przeczytałam Smile

annasus

Ciekawy artykuł, cenne wskazówki Smile