Projekt Liga Ambasadorów Face&Look wystartował!

Projekt Liga Ambasadorów Face&Look wystartował!

#ligaambasadorowfaceandlook

Co to jest Liga Ambasadorów Face&Look

Platforma Face&Look to ściśle połączone ze sobą ogniwa – portal faceandlook.pl, magazyn drukowany „Face&Look” oraz sklep faceandlook.com. Projekt Liga Ambasadorów Face&Look ma za zadanie wsparcie – marketingowe i wizerunkowe – platformy Face&Look oraz marek, które są jej partnerami. Oficjalny początek projektu miał miejsce 29 marca na spotkaniu w City Hall. Spotkanie poprowadził naczelny magazynu Face&Look Conrado Moreno.

Partnerzy Ligi Ambasadorów Face&Look

Partnerami Ligi Ambasadorów są marki obecne w sklepie faceandlook.com: Be Organic, Biosensual, Foods by Ann, Kelly Couronne, Orientana, Tizmi Cosmetics, Pierre René, SheFoot oraz WS Academy Wierzbicki&Schmidt. Do grona Partnerów należą również Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days organizowane w centrum Ptak Warsaw Expo. O współpracy z naszym ambasadorskim projektem i koncepcją targów opowiadała na spotkaniu prezes targów Nina Ryszka.


Nina Ryszka, dyrektor Międzynarodowych Targów Fryzjerskich i Kosmetycznych Beauty Days oraz prowadzący spotkanie Conrado Moreno

Lista Partnerów Ligi Ambasadorów jest otwarta – w trakcie trwania projektu będą do niej dołączać nie tylko marki, twórcy marek kosmetycznych oraz gwiazdy i osobowości znane z mediów.

Kto tworzy Ligę Ambasadorów Face&Look

W czasie spotkania głos zabierali kolejni znamienici goście współtworzący Ligę Ambasadorów. Na scenie jako pierwsi pojawili się Andrzej Wierzbicki i Tomasz Szmidt, twórcy marki WS Academy, znani szerokiej publiczności z programu „Ostre cięcie”. Opowiadali o swojej współpracy z Face&Look i autorskich kosmetykach marki WS Academy.


Andrzej Wierzbicki i Tomasz Szmidt, twórcy marki WS Academy i gwiazdy „Ostrego cięcia”

Jako że projekt #ligaambasadorowfaceandlook jest międzynarodowy, nie mogło zabraknąć także gości z zagranicy. Powiew egzotyki do projektu wnosi Kelly Truong, twórczyni marki Kelly Couronne, Wietnamka, która od 15 lat mieszka w Polsce. Kelly wraz z Conrado potrafili lekką rozmową skutecznie wprawić zgromadzonych w dobry nastrój.

 
Kelly Truong z Conrado Moreno oraz z Dorotą Michałowską  prezenterką, aktorką i modelką

Projekt wspiera produkty krajowe, ale także ekologiczne, bezpieczne i zdrowe, które dziś są już niemal wymogiem rynku, dlatego w Lidze Ambasadorów nie mogło zabraknąć takich marek, jak Foods by Ann, która proponuje zdrową, ekologiczną żywność. Partnerem Ligi jest taże firma Be Organic, produkująca ekologiczne kosmetyki, którą reprezentowały na spotkaniu Aleksandra Paczkowska-Borkowska i Marta Wróbel, które zachęcały do wypróbowania kosmetyków zaprezentowanych na stoisku.


Stoisko z kosmetykami Be Organic

Swoje stoisko miała także marka Tizmi, która także jest partnerem projektu. O kosmetykach Tizmi i projekcie opowiadała Aneta Czaplicka, która również prezentowała zalety kosmetyków Tizmi na stoisku.


Stoisko z kosmetykami Tizmi


Aneta Czaplicka opowiada o kosmetykach Tizmi

Spotkanie obfitowało także w wydarzenia i propozycje makijażowe. Polskie marki kosmetyczne Pierre René i Miyo przygotowały specjalne stoiska, na których można było skorzystać z usług profesjonalnej makijażystki Sandry Knoll. Już teraz możemy zdradzić, że Sandra będzie twarzą kolejnego medialnego projektu Face&Look #AkademiaWizażu.


Podczas spotkania w ręce Sandry Knoll oddała się wokalistka Lidia Kopania

 
Karolina Nowakowska, aktorka oraz Lidia Kopania przy stoiskach z kosmetykami Pierre Rene i Miyo

Ligę Ambasadorów zasilają osoby znane, utalentowane i o wyjątkowej urodzie. Wśród nich jest Madeline Gavi, malarka, modelka, jutuberka, a także finalistki konkursów Miss Polonia: Hanna Dyląg, Monika Czajkowska, Nela Serwacińska, Oliwia Ziobrowska i Anna Orlińska.


Oliwia Ziobrowska i Anna Orlińska, finalistki konkursu Miss Polonia 2017

Już dziś zapraszamy na kluczowe wydarzenie, jakim będzie spotkanie osób i firm związanych z Ligą Ambasadorów Face&Look podczas targów Beauty Days 20 września 2019 roku. Do zobaczenia!

 


Zdjęcia Robert Majewski/PRomotion Instytut Events

 

 

Udostępnij:
0