Przełamujemy stereotypy z marką Cellbes!

Przełamujemy stereotypy z marką Cellbes!

„Pokochaj swoje ciało!” – te słowa wielokrotnie padały na castingach do sesji zdjęciowej i towarzyszyły do końca jej produkcji. Do przekazania i podkreślenia swoich wartości marka Cellbes użyła strojów kąpielowych na sezon lato 2020. Panie pod opieką specjalistów, ekspertów i stylistów przeszły metamorfozę nie tylko zewnętrzną, ale też wewnętrzną. „Czuje się niesamowicie, to dla mnie nowość, że ktoś robi mi make-up, a potem zdjęcia. Kiedy spróbować jak nie teraz!” – mówiła 81-letnia Hilja.

Pierwsze kroki przed profesjonalnym obiektywem stawiała 18-letnia Maja: „Wcześniej pozowałam jedynie do zdjęć na Instagramie. Dziś czuję się wyjątkowo, że marka wyróżniła mnie w ten sposób zapraszając do wzięcia udziału w kampanii. Gdyby nie cudowna ekipa, nie wiem czy bym się odważyła”.

Wśród Szwedek znalazła się jedna Polka, Krystyna, która przyjechała do miejscowości Hudiksvall pół roku wcześniej z mężem. „Nie sądziłam, że przeżyję tutaj taką niesamowitą przygodę. Tutaj nie ma barier ani granicy wieku, co też da się zauważyć w projektach Cellbes” – mówi Krystyna.

W sesji zdjęciowej strojów kąpielowych Cellbes wzięła również udział Katarina, która pozowała w 8 miesiącu ciąży. Czterdziestoparoletnia Helena w kampanii udowadnia, że kolor różowy nie jest zarezerwowany tylko dla nastolatek.

Każda kobieta jest wyjątkowa, bez znaczenia jest wiek czy rozmiar. Szwedzka marka Cellbes tworzy modę, w której kobiety mają czuć się dobrze – odzwierciedla to najnowsza kampania strojów kąpielowych, która powstała w Szwecji. Powstały m.in. modele modelujące sylwetkę, tankini, bikini. Kolekcja strojów kąpielowych marki Cellbes dostępna jest w sklepie online www.cellbes.pl w rozmiarach od 36 do 62!

fot. materiały prasowe


Na bezpieczne zakupy z dostawą do domu oraz atrakcyjne promocje zapraszamy do sklepu faceandlook.com

 

Udostępnij:
0