Face&Look > MODA > SINSAY backstage w klimacie Instagramu

SINSAY backstage w klimacie Instagramu

Najnowsza odsłona marki SINSAY w paryskim wydaniu. Przedstawiamy zdjęcia z backstage'u na sezon AW 13/14.

Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy mody jaką niezmiennie pozostaje Paryż. Tym razem backstage został udokumentowany na spontanicznych zdjęciach znanej stylistki i blogerki Arety Szpury (Doing Real Stuff Sucks), która przy pomocy aplikacji Instagram doskonale oddała niepowtarzalną atmosferę panującą na planie. Efekty jej pracy były na bieżąco publikowane na naszym profilu #ilovesinsay (instagram.com/ilovesinsay). Areta, współzałożycielka streetwear’owej marki Local Heroes, była także odpowiedzialna za stylizację sesji. Za obiektywem stanął po raz kolejny Karol Grygoruk.

W roli modelek wystąpiły nowe twarze modelingu: Karolina Gorzała i Karolina Warzecha, których osobowość doskonale oddaje charakter marki SiNSAY. Dziewczyny idealnie sprawdziły się zarówno w dziewczęcych, romantycznych stylizacjach, jaki i mocniejszym wydaniu z grunge’owym pazurem. Sesję wyprodukował dom produkcyjny WARSAW CREATIVES, a efekty pracy nad nową kampanią, opartą na wizerunku w klimacie „the good bad girl”, będzie można zobaczyć już niedługo.

SiNSAY to nowa polska marka modowa stworzona dla młodych dziewczyn, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, wyrazistym stylu. Projekty SiNSAY są mocno osadzone w najnowszych trendach, a dodatkowym atutem marki są bardzo niskie ceny, więc wymarzony t-shirt, jeansy czy modne akcesoria są w zasięgu ręki każdej fashionistki.

Ubrania i dodatki z najnowszej kolekcji dostępne będą już pod koniec sierpnia, a w międzyczasie zapraszamy na naszego bloga ilovesinsay.com, gdzie swoje propozycje stylizacji z kolekcji SiNSAY zamieszczają znane blogerki – Jessy Mercedes oraz Cajmel.

 

 

SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY
SINSAY

Dodaj komentarz

Komentarze

Masza

Świetne zdjęcia pod wieżą Eiffla.Ubrania typowo dla młodych,energicznych dziewczyn.

KAHA

A mnie się najbardziej mopsik spodobał. Biggrin

angel3312

Piesio boski Smile

Masza

A ja w ogóle nie zauważyłam mopsa,nie wiem dlaczego,ale przyznaję milusi:)

dark_forest

Piesek rzeczywiście najlepszy! Smile

gamzurek5

Fajne zdjęcia , chociaż uwagę przyciągają tu widoki, sceneria, piesek a nie ubrania Smile

wilma74

Najlepszy psiunio i wieża Eiffla ,kolekcja dobra dla młodziutkich dziewcząt,córka podobnie się ubiera Smile

caroline000

bardzo fajne foteczki z wieża najfajniejsze:)

madziara85

fajna marka wpisująca się w obecne trendy niedroga lubie blogerki cajmel i jessy mercedes więc z pewnościa bedę zaglądać na stronke Wink

Libra

Uwielbiam ten sklep. Mają świetne rzeczy! Smile

Avida_Dollars

Bardzo lubię ich skleo, zawsze tam znajdę coś dla siebie no i nie boli mnie to po portfelu Wink

bbo

Modelki ubrane, umalowane, sztab stylistów nad nimi pracował i nad projektami. A tu jednym zdjęciem pies wysunął się na pierwszy plan!!!

cheljo

kolekcja ładna, ale nie dla mnie....w lipcu będę rozkoszować się tymi widokami...:)

kamila11207

jak ja kocham mopsiki Smile ogólnie zdjęcia zrobione bardzo fajnie , ten klimat instagramu ostatnio chyba jest modny więc OK Smile

francesca

A ja nie mam Instagramu i kompletnie nie rozumiem, o co w tym chodzi :D. Zauważyłam, że ludzi wstawiają zdjęcia swoich posiłków, chyba nie nadążam za modą i techniką Biggrin

aga19

Świetny sklep można znaleźc fajne ciuszki i ceny też nie są za wysokie Smile

busz

W moim mieście nie ma Sinsay'a,ale odkryłam go, gdy byłam u rodziny w innym mieście i szczerze mówiąc jestem zachwycona! Printy na koszulkach są megaoryginalne a ceny... aż wzbudzają uśmiech na twarzy Wink

angel3312

Oj fracesca i ja też nie nadążam.

wilma74

Najbliższy sklep mam w Gdańsku,trochę za daleko,poczekam aż w naszej galerii otworzą i wtedy pójdę z córką na zakupy.Nawiasem mówiąc jak weszłam na stronę to doznałam małego szoku ,sporo podobnych rzeczy nosiłam kiedyś,szkoda ,że się ich pozbyłam.

Masza

A moda wciąż wraca i wraca:)

wilma74

Tak to już jest,coś nowego ciężko wymyślić,wszystko już było Smile

Masza

Wszyscy projektanci,byliby strasznie oburzeni czytając to co napisałaś:D.Każdy jeden by powiedział,że on jest prekursorem tego i owego oraz wciąż ma nowe pomysły na tworzenie nowych kolekcji:D

wilma74

Wiesz gdzie ich wszystkich mam? Wink Z osób mających wpływ na modę cenię Coco Chanel za całokształt i Polę Negri za kozaki. Smile

Masza

Wiem,wiem nie musisz pisać:)Coco to raczej nic już nie stworzy,a szkoda,wielka szkoda.Z żyjących nie masz nikogo kto Ciebie zachwyca?Obecnie mamy prawdziwy wysyp projektantów i wciąż ich przybywa:)

wilma74

Tak między Bogiem a prawdą to nigdy się specjalnie nie interesowałam kto co projektuje ale i bez tego zawsze wiem co w modzie piszczy.

Brunia

bardzo lubię ten sklep....duży ciekawy wybór:)

wioleta2211

świetne zdjęcia te z jabłkiem super Wink

weronkaa84

Super zdjęcia, bije od nich pozytywna energia a to pewnie za sprawą zwariowanych dziewczyn Smile

anias88

Zgadzam się.

anias88

Zgadzam się.

Malinka23

Bardzo fajne fotki Biggrin

wampa

Paryż...fajnie

anulkamie (niezweryfikowany)

Fajne zdjęcia Smile

Dorota Niewiadomska

Cudny piesek  Smile