Urokowi morskich opowieści nie oparła się również marka OCHNIK. Na szczególną uwagę zasługuje stylowa propozycja dla miłośniczek klasyki – niezwykle lekki, wełniany damski płaszcz o ascetycznej formie i pięknej kobaltowej barwie. Zwolenniczki mniej zobowiązującego stylu pokochają dzianinowe sukienki o fantazyjnych marszczeniach i drapowaniach, których lekko romantyczny charakter przełamano złotym, asymetrycznym zamkiem. Błękit zagościł również na skórzanych kurtkach, spódnicach i sukienkach. W ofercie znalazły się ponadto niebieskie torebki, portfele, walizki, buty i inne dodatki, które doskonale dopełnią i ożywią każdą stylizację. Ceny od 79,9 zł.
OCHNIK to polska firma z ponad 25-letnią tradycją posiadająca sieć 84 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym. OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.