Twórcy marki wierzą, że ogólnopolska skala i idąca za tym moc komunikacji mają siłę wpływania na otaczającą nas rzeczywistość. To dzięki zaufaniu i zaangażowaniu lojalnych klientów, ich świadomości i chęci niesienia pomocy, marka może wykorzystywać tę moc w dobrym celu, zbierając środki na wspieranie ważnych inicjatyw społecznych.
„Stop depresji”. Tatuum x Fundacja Itaka
W tym sezonie marka angażuje się w akcję „Stop depresji” prowadzoną przez Fundację Itaka. Nasilenie zaburzeń snu, stany lękowe i depresyjne stały się udziałem osób, które przed pandemią nie miały problemów ze zdrowiem psychicznym. Wzmożenie zachorowań na depresję wywołanych m.in. odosobnieniem społecznym dotknęło wielu, ale nie wszyscy wiedzą, jak dostrzegać symptomy i po jaką pomoc sięgnąć. Marka chce być głosem wsparcia, który usłyszą osoby potrzebujące. Drogowskazem, który pomoże dotrzeć im do specjalistów Fundacji, od lat pracujących w diagnozowaniu i leczeniu depresji.
Motywacja i inspiracja
Marka Tatuum od zawsze kojarzy się z kolorami i autorskim drukiem. Projektanci marki zainspirowani różnorodną urodą Polek, dumni z unikalnych printów, stworzyli kolekcję koszulek Fall In Life z bawełny organicznej. Autorką grafik jest Ilustratorka Nadia Kubczak, do której marka zwróciła się ze względu na talent artystyczny. Nadii spodobała się idea kampanii, przyznała, że chętnie zaangażuje się w projekt, ponieważ sama choruje na depresję, zatem temat jest jej bliski i bardzo dla niej ważny.
Tatuum łączy siły z Fundacją Itaka i zbiera fundusze na wsparcie kampanii „Stop depresji”. Cały dochód ze sprzedaży koszulek przeznacza na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania, który działa w ramach kampanii.
fot. materiały prasowe
Na bezpieczne zakupy on-line, któe poprawią humor każdej kobiecie, zapraszamy do sklepu faceandlook.com
Czytaj także – https://www.faceandlook.pl/moda-cyrkularna-nowy-sposob-projektowania-i-kupowania-odziezy