Face&Look > MODA > LOOKI > TRENDY > Sztuka kontrastu. Patrizia Aryton wiosna-lato 2019

Sztuka kontrastu. Patrizia Aryton wiosna-lato 2019

Moda i sztuka od wieków tworzą harmonijny związek. Udowadnia to nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon wiosna-lato 2019. Malarskie zdjęcia, stworzone przy użyciu aparatu analogowego, wykonał Marcin Kempski. Przed obiektywem, w nowoczesnych i ultrakobiecych stylizacjach Magdalena Chachlica, jedna z najbardziej rozchwytywanych polskich modelek podczas ostatniego tygodnia mody Haute Couture. 

 
Delikatna na zewnątrz, ale pewna siebie w środku, modelka uosabia dwie skrajności. Pozując na tle pastelowych aranżacji gra pierwsze skrzypce, podkreślając kobiecość sylwetek na sezon wiosna-lato 2019. Nowa kolekcja Patrizia Aryton, podobnie jak mariaż nowoczesnej kolekcji z analogową fotografią, łączy nieoczywiste kolory i printy zastosowane na klasycznych, ale zdecydowanych konstrukcjach. Wełniane, kaszmirowe płaszcze, które są domeną marki z Kaszub, ustępują perfekcyjnie skrojonym marynarkom, które z krótkimi spodenkami tworzą nowoczesny duet. Totallooki w kolorze kości słoniowej są kwintesencją dziewczęcej elegancji. Na kobiecych kształtach zmysłowo układają się długie, jedwabne sukienki z falbanami. Błękitne spodnie ze sztruksu w drobne prążki i krótka kurtka dżinsowa uzupełniają kolekcję o młodzieżowe elementy. Wśród zróżnicowanych propozycji ukryte są cztery główne linie zaprojektowane przez zespół pod okiem dyrektor kreatywnej Patrycji Cierockiej-Szumichory.    
 

Marine tailoring

Linia, która czerpie inspiracje ze stylu marine, ale w zdecydowanie mniej oczywistej formie. Tym razem ten styl pojawi się już na początku sezonu, a nie w pełni lata. Uzupełnieniem granatu nie jest oczywista czerwień, ale kolory wynikające z masy perłowej  zgaszony błękit, turkus i lila. Paski pojawiają się w kolekcji, ale nie w wydaniu casualowego sweterka; tylko wypracowanego garnituru o mocnej, nieco męskiej formie. Guziki również nawiązują do stylu marine - są wykonane z masy perłowej lub perły, dla kontrastu w niektórych modelach pojawiają się nowoczesne metalowe napy. Ta linia to esencja power dressing.
 
 

Breakfast in clouds

To kontynuacja linii samolotowej z sezonu jesień-zima 2018. Propozycje z tej linii łączą komfort i elegancję. Są idealnym rozwiązaniem na nieformalne okazje, podczas których możemy zostać przyłapani! Lekka, neutralna kolorystyka jest doskonałą bazą dla subtelnych, kryształowych zdobień i kreatywnych rozwiązań konstrukcyjnych.
 
 

Corpo safari

Nazwa linii – Corpo safari  mówi wszystko. Szczególnie adresowana dla biznesu, ale w wersji bardziej miękkiej niż pierwsza linia w kolekcji. Linia przeznaczona na nieco wyższe temperatury. Produkty w tej mini kolekcji pozwalają nam na wprowadzenie więcej luzu i komfortu do sal konferencyjnych. Tkaniny są bardziej miękkie, opływowe, a formy minimalistyczne  pierwszeństwo oddajemy tu tkaninie i formie. Bazą w kolorystyce jest piaskowy beż. Barwa ta wraca do łask po dekadzie, wypierając szarość zarówno z mody, jak i architektury wnętrz.
 
 

Date with the city

Idealna na lato, delikatna i zwiewna linia w kolekcji. Pojawiają się tu letnie nadruki, wokół których zbudowane są floralne opowieści: błękitne palmy, beżowe łodygi i miętowy ogród. Są to propozycje, które w zależności od stylizacji sprawdzą się zarówno na przyjęciu, jak i mniej formalnych sytuacjach. W niektórych modelach widać echo tak modnego stylu vintage, jednak zawsze podane we współczesnej formie, dobrym przykładem jest np. katana z nadrukiem na organzie.
 
 
 
Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 marki Patrizia Aryton dostępna jest od początku lutego w salonach marki i na platformach online. 
 
Fotograf: Marcin Kempski
Modelka: Magdalena Chachlica
Stylizacje: Maja Naskrętska
Make-up: Aneta Kostrzewa
Włosy: Michał Bielecki
Produkcja: Ilike photo
 
 

Patrizia Aryton

Patrizia Aryton to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą Aryton, w 26. rocznicę założenia firmy marka przeszła lifting wizualnej komunikacji, a Patrizia Aryton stała się jej oficjalną nazwą. W 2019 roku brand z Kaszub będzie obchodził 30-lecie na polskim rynku mody.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna. Pod jej okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.
Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008, z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

Dodaj komentarz

Komentarze

Cameleonka

Nie podoba mi się żadna z propozycji z krótkimi spodenkami. Reszta całkiem przyjemna w odbiorze łącznie z modelką, która ma nogi do nieba Smile

Beatris20

Mi te a'la garniturki bardzo wpadły w oko , ale fakt mam na nie za grube i za krotkie nogi... 

Agnieszka Niwińska

Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie propozycje, zwłaszcza sukienka.

Maria Anna Glapka

Zadna stylizacja mi sie nie podoba

Beatris20

Bardzo podoba mi się ta kolekcja, moda to sztuka i ja doceniam takie dzieła.

Agaagaja

Stylizacje całkiem przyjemne dla mnie pierwsza spodnie i jeansowa kurteczna bomba.

OLIWIA25

nie dla mnie.

eliska

Fajne te stylizacje z krotkimi spodniami

finezja

Bardzo fajne połączenie jednego z drugim.Kolorystycznie świetnie Smile 

Malinka23

nie dla mnie Biggrin