WHY DUCK X CONFRONT X SIZEER

WHY DUCK X CONFRONT X SIZEER

Kim jest Why-Duck? Na co dzień grasuje w Krakowie. Zdolniacha z oryginalną kreską. Maluje i projektuje, a gdy odpoczywa – łajdaczy w głowie. Drań lubi rzeczy dobre, nie kupi byle czego, nie założy nieeleganckiej czapki.

Confront to marka dla ludzi, którzy wiedzą co jest na topie. Takich jak Why-Duck, lubiących rzeczy zacne. W portfolio na wieszakach milutkie t-shirty, bluzy, kurtki, szorty – czyli wszystko czego  młody i aspirujący człowiek potrzebuje do odzienia.

Mój styl to wybuch ekspresji i zapętlonych myśli; sekwencji obrazów z mojego mózgu. Nie oszukujmy się artyści nie są specjalistami od biznesu. Potrzebują doświadczonych ludzi, którzy wezmą ich za rękę i pozwolą pokazać prace szerszemu gronu odbiorców – mówi Why-Duck, w dowodzie Krystian Ścigalski.

Prace Why-Ducka są absolutnie unikatowe. Poprosiliśmy o coś extra do limitowanej kolekcji. Coś, co wyróżni nasz t-shirt w całej masie  banalnych nadruków i infantylnych haseł. Wyszło naprawdę fajnie – cztery koszulki, w monochromatyczności i kolorach. Idealny towar do szafy każdego, stylowego mieszczucha – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager sieci Sizeer, w której dostępna jest kolekcja Confront.

Kolekcja Confront x Why-Duck jest dostępna od 12 czerwca w ponad 90 salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com.

 

Udostępnij:
0