WRANGLER PRZEDSTAWIA: BODY BESPOKE & KIMBRA

WRANGLER PRZEDSTAWIA: BODY BESPOKE & KIMBRA

Idea Body Bespoke™ wykorzystuje nową technologię, w której każdy z 11 dostępnych rozmiarów projektowany jest indywidualnie, by zapewnić atrakcyjne linie i proporcje każdemu z nich. Cały sekret tkwi w tylnej kieszeni i jej pozycji – to właśnie ten element przesądza o tym, czy dżinsy dobrze prezentują się na sylwetce i podkreślają jej walory. Od teraz, dzięki pionierskiemu rozwiązaniu Body Bespoke™, znalezienie idealnie uszytej pary dżinsów stało się bajecznie proste. Koniec z długimi godzinami bezowocnego przymierzania!

W najnowszej kolekcji dżinsy Body Bespoke™ są dostępne w wersji High Rise Slim oraz High Rise Skinny w 14 różnych spraniach.

Konceptowi Body Bespoke™ towarzyszy kampania, do której Wrangler zaprosił Kimbrę – nowozelandzką piosenkarkę i zdobywczynię nagrody Grammy. Jej celem jest zachęcenie do zmian w postrzeganiu kobiet i przeniesienie uwagi z oczywistych atrybutów kobiecości na osiągnięcia. Krótki film z udziałem piosenkarki przedstawia cztery ambasadorki Body Bespoke™, które opowiadają o swoich osiągnięciach i byciu kimś więcej, niż tylko zgrabną pupą. Włoska medalistka z olimpijskimi sukcesami Francesca Piccinini, brytyjska felietonistka i aktywistka transgender Paris Lees, polska dziennikarka muzyczna i prezenterka radiowa Gabi Drzewiecka oraz Nikeata Thompson, pół-Brytyjka, pół-Niemka, znana z osiągnięć tanecznych i choreograficznych, w inspirujący sposób opowiadają o swoich sukcesach i sile kobiet. Filmowi towarzyszy pełna emocji piosenka Kimbry o wymownym tytule „Ain’t About What’s Behind Me”, a całość to zbiorowy apel do kobiet namawiający, by głośno i otwarcie mówiły o swoich osiągnięciach.

– Dżinsy Body Bespoke™ stworzyliśmy specjalnie dla kobiety Born Ready™, która na co dzień ma głowę zajętą czymś więcej, niż tym, jak wygląda jej pupa. Chcemy, by mogła skupić się na naprawdę ważnych rzeczach i na tym, co czyni ją wyjątkową. Kimbra jest idealną kobietą, by przekazać to przesłanie do wszystkich kobiet – mówi Ilaria Pasquinelli, Dyrektor ds. Marketingu EMEA Wrangler.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij:
0