XXL na metkach luksusowych marek

XXL na metkach luksusowych marek

Świat mody niejednokrotnie pokazał nam, jak łamać wszelkie schematy. W ciągu zaledwie kilku sezonów potrafi wywrócić nasze garderoby do góry nogami i, jak przyzna większość fashionistek, to właśnie w modzie kocha najbardziej. Do tej pory marki luksusowe prezentowały na wybiegach, a później firmowych butikach i sklepach outfity w rozmiarach do 40, w związku z czym kobiety o nieco okrąglejszych kształtach musiały się zadowolić tym, co oferowały sieciówki. W tym sezonie wiele znanych marek postanowiło kolejny raz wyjść poza ramy i zaprezentować tak na wybiegach, jak i na półkach sklepowych kolekcje w pełnych rozmiarach od 34 do 46. Zerwanie z trwającym od kilku dekad mitem wysuszonej modelki i tym samym klientki zaczyna powoli odchodzić do lamusa.

Duży wpływ na te zmiany mają media społecznościowe i pojawiające się w nich trendsetterki o naturalnych lub nieco okrąglejszych kształtach. To gwiazdki instagrama dyktują od niedawna, co jest modne, a marki podążają ich śladem.

Kanadyjski producent odzieży dla kobiet – firma Joseph Ribkoff – od początku istnienia stawiał na kobiety we wszystkich rozmiarach i nigdy nie wykluczał żadnej z nich. W każdej kolekcji znajdziemy coś dla siebie bez względu na to, czy nosimy rozmiar XXS, czy XXL.

 


Joanna Kurowska w stylizacji marki Joseph Ribkoff; fot. Akpa

Od niedawna marka dostępna jest również w Polsce w aż 40 multibrandowych sklepach na terenie całego kraju oraz na platformach sprzedażowych. Sklep firmowy mieści się w Warszawie w Centrum Mody Klif na 1 piętrze. W tegorocznej kolekcji królują motywy zwierzęce, kwiatowe oraz paski. Są też modele w ponadczasowych kolorach czerni, bieli i czerwieni.


fot. pxhere.com, Akpa

 

Po komsmetyki zapraszamy do naszego sklepu https://faceandlook.com/  

 

 

 

Udostępnij:
0