Face&Look > MODA > TRENDY > Jon Jonas w nowej kampanii zegarków GUESS

Jon Jonas w nowej kampanii zegarków GUESS

Wokalista popularnego zespołu DNCE został twarzą najnowszej kampanii zegarków GUESS - sezon wiosna/lato 2017. W sesji nie mogło zabraknąć pięknej kobiety, dlatego u jego boku pojawiła się 23letnia gwiazda filmu „Baywatch”- Charlotte McKinney.

Do udziału w projekcie, gwiazdy zaprosił współzałożyciel, dyrektor kreatywny domu mody GUESS Paul Marciano. Marciano przyznał, że wokalista i aktorka idealnie wpisują się w charakter i „DNA” marki. GUESS kieruje swoje produkty do osób młodych, seksownych i żądnych przygód, dlatego wybór Jonasa i McKinney wydaje się idealny, tym bardziej, że to nie pierwsze wspólne spotkanie duetu przed obiektywem. Gwiazda „Słonecznego patrolu” wystąpiła u boku Jonasa w ponętnym, wyzywającym teledysku zespołu DNCE promującym piosenkę „Body moves”.

 

Mimo ognistego temperamentu i odważnych scen w poprzednich projektach, w kampanii zegarków GUESS duet prezentuje inną stronę swojego obliczą - gustowne, wysublimowane kadry, delikatne objęcia gwiazd i stylowa sceneria w odcieniach brązu. Nawet w tak stonowanym wydaniu Jon i Charlotte hipnotyzują i doskonale uzupełniają charakter promowanej w kampanii, nowej kolekcji zegarków GUESS.

 

 

W sezonie wiosna/lato 2017 w świecie czasomierzy amerykańskiego domu mody, jak zwykle nie zabraknie odważnej palety kolorów i wzorów – intensywny róż, „soczysty” pomarańcz, morski błękit; wszystko w iście wakacyjnym klimacie. Niemniej, to elegancja w nowoczesnej odsłownie stanowi najważniejszy trzon kolekcji. W wachlarzu damskich akcesoriów na wyjątkową uwagę zasługują oczarowujące bielą z elementami różowego złota modele na skórzanych paskach, choć fanki rozkochane w czasomierzach na bransolecie z pewnością nie będą miały łatwego wyboru. Dom mody GUESS w każdym sezonie kładzie mocny akcent właśnie na ten rodzaj zegarków - począwszy od wersji srebrnych, przez odcienie złota, a kończąc na kombinacjach łączących każdą z tych barw. Wśród propozycji dla mężczyzn zdecydowanie królują dwa kolory -  uwielbiany przez projektantów marki niebieski oraz gustowne odcienie brązu. GUESS od kilku sezonów przywiązuje niezwykłą uwagę do niebieskiego określając go mianem „Blue is a new black”, bowiem to kolor nadal mocno kojarzony z męska modą, ale wnoszący świeży powiem do stylizacji zarówno tych eleganckich jak i casualowych. Całą gamę nowości doskonale uzupełniają zegarki brązowe „podkręcając” szyk i charakter w klimacie retro. W przeciwieństwie do kolekcji damskiej, zegarki na skórzanych i silikonowych paskach stanowią najliczniejszą paletę nowości dla panów. 

 

Dodaj komentarz

Komentarze

OLIWIA25

Ciekawe propozycje Smile

sisi13

Starzeję się. Faceta w ogóle nie kojarzę.

basiamiecz715

Śliczne zegarki....ładne twarze kampanii.....

bozenkaxxj

Interesujące propozycje zegarków, ciekawa kampania Smile

ziajka wt

Zegarki dobrej klasy Smile

Dorota Niewiadomska

Wyrazista sesja chociaż pana nie kojarzę  Smile 

maybe92

Ładne zegarki Smile 

Malinka23

znany wokalista a ja nie znam 

S-wa

nie tylko Ty

S-wa

zegarki ładne 

JULA7

Uwielbiam zegarki...szczególnie męskie, wyraźne,klasyczne..

Matez Ryczek

Świetna kampania Smile