–THE GIRL – to dla mnie autentyczność i dobra zabawa – mówi Gigi Hadid. – Oznacza docenianie każdego momentu, uśmiechanie się do siebie oraz otaczanie się wszystkim tym, co cię uszczęśliwia – dodaje modelka.
Hadid, często nazywana jest „supermodelką społecznościową”, bo zmieniła obraz modelingu w XXI wieku oraz zredefiniowała rolę supermodelki w kulturze pokolenia milenialnego. Dzięki niesamowitemu zasięgowi jej kanałów społecznościowych ma kontakt z fanami z całego świata – ponad 15 milionów z nich śledzi ją na Instagramie, gdzie odłania im kulisy swojego życia jako ikony stylu. Gigi Hadid pojawiła się na okładkach m.in Vogue, W, Harper’s Bazaar, Elle, TeenVogue, Numéro, Schön! i CR Fashion Book oraz występowała w teledyskach i programach telewizyjnych na całym świecie.
Zapach THE GIRL, inspirowany jest niezależną i przyciągającą osobowością Gigi. Otwiera go nuta zielonej gruszki wraz z liściem fiołka i zielonej figi, które przechodzą do serca zapachu składającego się z nut aksamitnych płatków jaśminu oraz jedwabistej konwalii. Drzewo cedrowe i kaszmirowe podkreślają jego charakterystyczne wykończenie, które oddaje unikatowe poczucie indywidualności i pewności siebie, prezentowane przez Hadid.
Opakowanie zapachu jest odzwierciedleniem charakterystycznego dla marki Tommy Hilfiger motywu morskiego. Butelka z jaskrawą kotwicą i złotą zakrętką, której inspiracją były guziki na płaszczu marynarskim idealnie oddaje charakter zapachu.
Kampania została sfotografowana w Nowym Jorku przez Mikaela Janssona, inspirowana jest kultową już estetyką wschodniego wybrzeża reprezentowaną przez Hilfigera oraz kalifornijskim luzem, który odzwierciedla Modelkę.
– Branie udziału w kampanii, która jest zarazem uwodzicielska, beztroska jak i wesoła to świetna zabawa – mówi Gigi Hadid. – Nie mogę się doczekać momentu, w którym wszyscy zobaczą, co przygotowaliśmy – czeka na Was wiele niespodzianek!
Woda toaletowa THE GIRL Tommy’ego Hilfigera dostępny będzie w wyłącznie w perfumeriach Douglas, do wyczerpania zapasów.
Ceny: 30 ml – 129 zł, 50 ml – 179 zł