Kampania prowadzona będzie wyłącznie na azjatyckich rynkach Hong Kongu, w Chinach, w Malezji i Singapurze. H&M stworzył specjalną linię ubrań w szczęśliwym (według wierzeń Chińczyków) kolorze czerwonym oraz kolekcję T-Shirtów i akcesoriów celebrujących Rok Konia. Co myślicie o tym pomyśle? Podoba Wam się kampania?
Może cię zainteresować
Kobieta
TAJEMNICE MĘSKIEGO GARNITURU
Marynarka W dobrze dopasowanej marynarce, miejsce wszycia rękawów powinno zbiegać się z linią ramion. Ważne jest, aby na plecach nie Czytaj więcej …
Kobieta
Solvea. Pamiętaj o nawilżaniu
Pamiętajmy, że do tego dochodzą jeszcze stałe czynniki zewnętrzne o różnym charakterze, takie jak: promieniowanie UV, suche lub mroźne powietrze, Czytaj więcej …
Kobieta
Włosy latem też się pocą. Kiedy jednak to nadpo...
Zanim zaczniemy walczyć z nadpotliwością, warto uświadomić sobie, że pocenie się to naturalne zjawisko fizjologiczne, które służy regulacji temperatury naszego Czytaj więcej …
Kobieta
Ciesz się intensywnym kolorem i blaskiem włosów...
Do włosów farbowanych: 2 x dłuższa ochrona koloru i pielęgnacja w jednym Ognisty rudy, naturalny brąz, popielaty blond… Polki lubią Czytaj więcej …