Bulldog przykłada dużą wagę do tego, co robi. Produkty nie zawierają sztucznych barwników, syntetycznych substancji zapachowych ani składników pochodzenia zwierzęcego (są przyjazne dla wegetarian i nie są testowane na zwierzętach). W kosmetykach znajdziemy składniki naturalne, a także starannie dobrane składniki syntetyczne, aby zapewnić doskonałą jakość w przystępnej cenie.
Dostępne w Polsce produkty Bulldoga
To przede wszystkim flagowe serie Bulldoga: Original Moisturiser oraz Sensitive Moisturiser i Original Beard. Najważniejsze składniki w całej linii produktów:
aloes wykorzystywany przez Bulldoga jest pozyskiwany w ramach projektu wspierania lokalnego biznesu Gwatemali.
olejek kamelinowy jest uzyskiwany z dojrzałych nasion lnicznika siewnego, uprawianego i przetwarzanego w Wielkiej Brytanii.
zielona herbata zawiera związki fitochemiczne, takie jak polifenole i kofeina.
Produkty:
krem nawilżający do skóry normalnej, Bulldog Original Moisturiser, 100 ml, cena 32,99 zł
żel do mycia twarzy, Bulldog Original Face Wash, 150 ml, cena 26,99 zł
krem nawilżający do skóry dojrzałej, Bulldog Age Defence Moisturiser, 100 ml, cena 49,99 zł
krem nawilżający do skóry wrażliwej, Bulldog Sensitive Moisturiser, 100 ml, cena 32,99 zł
szampon z odżywką do pielęgnacji brody, Bulldog Original Beard Shampoo&Conditioner, 200 ml, cena 32,99 zł
balsam do pielęgnacji brody, Bulldog Original Beard Balm, 75 ml, cena 42,99 zł
olejek do pielęgnacji brody, Bulldog Original Beard Oil, 30ml, cena 32,99 zł.
Bulldog rusza w Polskę jeszcze w te wakacje!
„Bulldog On Tour” to cykl wyjątkowych eventów, w ramach których Bulldog zwiedza Polskę i daje się poznać od swojej najlepszej strony. Bulldog odwiedzi Wrocław, Łódź i Warszawę z mobilnym studiem, w którym profesjonalni barberzy zadbają o fryzurę i brodę wszystkich odwiedzających Bulldoga mężczyzn. Przewidziane są prezenty w postaci produktów i konkurs z fantastycznymi nagrodami, a to wszystko przy dobrej muzyce i w chillowej atmosferze.
Wrocław, sobota 25.08.2018 – ZaZoo Beach bar
Łódź, piątek 31.08.2018 – Kij Multitap Bar
Warszawa, sobota 01.09.2018 – Cud nad Wisłą
Narodziny Bulldoga
W 2005 roku jeden z założycieli Bulldoga, Simon Duffy, zauważył brak produktów do pielęgnacji skóry męskiej. Wydawało się, że większość kosmetyków została zaprojektowana dla kobiet, a produkty dla mężczyzn są tylko ich powieleniem. Generyczne składniki i nijaki design nie zachęcały mężczyzn do dbania o skórę twarzy. Tak narodziła się potrzeba i pomysł na stworzenie marki Bulldog.
Po niemal dwóch latach prac nad rozwojem produktu, Bulldog zadebiutował na półkach. Marka wyróżnia się przede wszystkim prostotą i naturalnymi składnikami, które są starannie dobrane do pielęgnacji skóry męskiej.
Symbolem, jak i nazwą marki stał się buldog, ponieważ jest to najlepszy przyjaciel mężczyzny. Może nie jest on najbardziej atletycznym zwierzęciem, ale zawsze trwa przy męskim boku, gdy ten tego potrzebuje, niczym najwierniejszy przyjaciel.
Bulldog obecnie jest dostępny w ponad 15 krajach na tak różnorodnych rynkach, jak Korea Południowa, USA i Australia. Najlepiej sprzedającym się produktem jest Bulldog Original Moisturiser. Co 15 sekund gdzieś na świecie sprzedaje się jedno opakowanie tego właśnie kremu nawilżającego.
fot. materiały prasowe