W czasie sesji zdjęciowej nie mogło zabraknąć motoryzacyjnych akcentów. Do studia wjechało, pochodzące z Włoch, stylowe cabrio. Auto nawiązuje do wiosenno-letniej kolekcji marki, inspirowanej włoską Rivierą. Panowie nie byliby sobą, gdyby nie zajrzeli klasykowi pod maskę. Co więcej, postanowili sprawdzić, czy można zmienić koło w samochodzie, mając na sobie bardzo elegancki garnitur. Udało się!
W kampanii reklamowej zobaczymy ich nie tylko w klasycznych smokingach, ale także w stylizacjach bardziej casualowych: lnianych marynarkach z poszetkami w motoryzacyjne wzory, letnich przewiewnych spodniach, zamszowych mokasynach oraz sneakersach.
W ramach usługi szycia ubrań na miarę zdecydowali się na zupełnie różne zestawy. Adam Kornacki postawił na jasnoniebieski garnitur w modną kratę księcia Walii. Natomiast Patryk Mikiciuk wybrał typowy model w głębokim granacie z ciekawą fakturą w mikrowzór. Oba garnitury zostaną uszyte z ekskluzywnych włoskich tkanin.
Efekty sesji zdjęciowej będą widoczne w działaniach promocyjnych marki już na początku marca. Współpraca obejmie udział dziennikarzy w kampanii marketingowej, PR i social mediach. Zdjęcia obu panów pojawią się też w witrynach salonów Giacomo Conti, których firma ma w całej Polsce blisko osiemdziesiąt.
Więcej: www.giacomo.pl/modomaniacy
fot. materiały prasowe Giacomo Conti