Scenerią kampanii Everywhere jest Warszawa. To podróż do ukochanych miejsc w klimacie retro. W stylizacjach dominuje biel, beż, błękit oraz motywy grochów i kwiatów. Stylizacje damskie to głównie koronkowe i tiulowe sukienki, które łączą również w sobie nawiązanie do lat 70. za pomocą nadruków vintage.
Warto zwrócić uwagę na spójne akcenty w postaci dodatków: opaski, wstążki, kocie okulary czy torebki-puzderka. W kolekcji męskiej, jak i damskiej marka sięgnęła po zawsze sprawdzony denim, który tu – w połączeniu z delikatnymi dodatkami – tworzy spójną całość z dominującą stylistyką retro.
Mocnym akcentem jest również obuwie: delikatne sandałki na cienkich paskach, które obecnie zdominowały światowe ulice. Kluczową rolę odgrywają również espadryle – idealnie korespondujące z letnimi, kwiecistymi sukienkami.
Nie zabrakło również letnich propozycji dla panów. Sandały, mokasyny czy oldskulowe trampki warto tego lata mieć w swojej garderobie.
fot. materiały prasowe
Na bezpieczne zakupy on-line zapraszamy do sklepu faceandlook.com