Kamila Szczawińska – top modelka oraz psycholog.
Pasjonuje się sportem i zdrowym odżywianiem. Założycielka bloga www.myfitspirations.com.
Wielka miłośniczka zwierząt, bardzo mocno promuje postawę proekologiczną.
Jest jedną z niewielu polskich modelek, które z powodzeniem zrobiły karierę w świecie mody. Pracowała z najlepszymi i największymi nazwiskami tej branży. Na swoim koncie ma kontrakty z takimi gigantami jak Roberto Cavalli, Richmond, Ralph Lauren czy Jill Stuart.
Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki maluchów: Julka i Kaliny. Życie rodzinne jest dla niej najważniejsze.
Proste rzeczy są największym wyzwaniem…
W swojej kampanii Fisher-Price chce zwrócić uwagę rodziców na element wspólnej zabawy, czystej, najprostszej formy spędzania czasu z dzieckiem, a jednocześnie najbardziej efektywnej w kształtowaniu prawidłowego rozwoju dziecka. W czasach, kiedy całe rodziny funkcjonują w świecie multimediów, kiedy dzieci idąc do szkoły doskonale obsługują tablety, ale nie mają rozwiniętej zdolności prawidłowego trzymania ołówka czy nożyczek, warto poświęcić 30 minut dziennie na klasyczną, tradycyjną zabawę z dzieckiem.
Dla wielu rodziców codzienna zabawa na podłodze to nic nowego, niemal tradycja w rodzinnym funkcjonowaniu. Wielu jednak, kiedy już się wygodnie usadzi na dywanie, na poziomie dziecka ściera się z trudnym pytaniem „ I co teraz? Co dalej? Co mam robić? Jak się bawić???”.
Kamila Szczawińska jako ambasadorka kampanii Pobawmy Się wspomoże rodziców własnymi pomysłami na spędzanie czasu z dziećmi, propagując zabawę jako najlepszą jego formę.