Klimat retro w nowoczesnej odsłonie

Klimat retro w nowoczesnej odsłonie

Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyk mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.

Start sezonu AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper’s Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito – pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.

Prezentacja kolejnych trendów obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i social media. Aby rozszerzyć zakres działań w tych ostatnich, z początkiem czerwca marka uruchomiła profil @mohitofashion w serwisie społecznościowym Instagram. Za pomocą tego kanału prezentuje zaplecze świata marki m.in. kulisy sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz akcji specjalnych.

Jeszcze w tym roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki MOHITO. 

Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.mohito.pl, na której można zobaczyć film, zdjęcia kampanijne oraz packshoty z najnowszej kampanii marki. 

Udostępnij:
0