Kosmetyki Givenchy jeszcze bardziej couture!

Kosmetyki Givenchy jeszcze bardziej couture!

TRANSPARENTNA I ZMYSŁOWA WOALKA

Podobnie jak przy innych produktach Givenchy, ideą było stworzenie czegoś, co  odpowiada wszystkim kobietom i ich rozmaitym potrzebom. Tym, które akceptują wyłącznie efekt „nude”, ale zależy im na blasku i gładkiej skórze. Tym, które mają bzika na punkcie cery, i nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez podkładu czy BB creamu, ale nie chcą zbytnio się błyszczeć czy wyglądać na zbyt mocno umalowane. Pragną mieć „jedynie” promienną i idealną skórę przez cały dzień. „Zbyt jasny”,  „zbyt ciemny”, „zbyt kryjący”, „zbyt  lotny”… rzadko który puder sypki zdobywa wierne grono użytkowniczek. Dzięki temu, że tak świetnie zna potrzeby kobiet, Nicolas Degennes potrafił wykreować dwa nowe pokolenia pudrów, które są lekkie jak powietrze, dziecinnie proste w użyciu i jednocześnie  boskie na skórze. Efekt magicznej różdżki gwarantowany!

POUDRE PREMIÈRE
ODA DO PROSTOTY

Idea? Pojedynczy odcień, który stapia się z każdą karnacją: od najjaśniejszych aż po najciemniejsze. Nicolas Degennes wymyślił rewolucyjny produkt: uniwersalny, o wyjątkowo delikatnej konsystencji i zapewniający poczucie komfortu. Można go nakładać na nieumalowaną skórę, pokrytą ewentualnie bazą pod makijaż. Lub oczywiście na podkład. Poudre Première gwarantuje jednolity koloryt oraz matuje i naturalnie rozświetla!

Czarne pudełko. Opakowanie Poudre Première jest niczym drogocenna szkatułka: glamour, rockowa
i szykowna. Cała w lakierowanej czerni, z wygrawerowanym logo Givenchy z boku oraz poczwórnym „G” na wierzchu nakrętki. W środku umiejscowiono biały puszek z mikrofibry, miękki i delikatny, ale puder można równie dobrze nakładać dużym pędzlem.

 

PRISME LIBRE
UWSPÓŁCZEŚNIONA IKONA

Kultowy przedmiot Domu Givenchy. Od 2006 Prisme Libre to jedyny sypki puder, zamknięty za transparentnym ekranikiem, łączący cztery różne odcienie, aby stopniowo tworzyć harmonie kolorystyczne, w naturalnych tonacjach. Zaprezentowane obok siebie w tej samej szkatułce, te cztery pudry mogą wszystko – w imię matowej i świetlistej cery.

Nowa formuła, pełna światła i przejrzystości. Udoskonalona wersja, oparta na niespotykanej wcześniej technice, w której leciutkie pigmenty odświeżają  cerę i nadają jej delikatny, idealny wygląd. Woalka pudru działa niczym podmuch blasku i światła, który upiększa skórę. Sekretem wyjątkowej formuły są cząsteczki poddane atomizacji. Jednakowej wielkości, równomiernie pokrywają twarz, dając ultranaturalny efekt. Prócz poczucia absolutnego komfortu, pozostawiają na skórze delikatny zapach bzu i białego piżma….

PRISME LIBRE
PALETY KOLORYSTYCZNE

Dwie harmonie kolorystyczne zaprojektowano niczym ekstrakty blasku, inspirując się tkaninami haute couture: taftą i organzą.

 

 

 

Taffetas Beige nr 2: koktajl beżu, moreli i banana, który za jednym ruchem pędzla nadaje twarzy zdrowy wygląd. Cera wygląda tak, jakbyś właśnie wróciła ze spaceru na świeżym powietrzu!

 

 

 

 

 

 

 

Organza Caramel nr 3: krem, brzoskwinia i cappuccino, czyli wybór deserów dla skóry! Muśnięta pierwszymi promieniami słońca i idealnie sexy, ale z umiarem 😉

 

 

 

 

W stylu couture. Przejrzyste pudełko, aby natychmiast ujrzeć wszystkie odcienie, a do tego czarna nakrętka pokryta imitacją skóry. Każde opakowanie Prisme Libre wzbudza takie pożądanie, że masz ochotę wsunąć je do torebki i nosić ze sobą lub wykorzystać je jako dekoracyjny przedmiot
w swojej łazience.

Puszek czy pędzel? Wybór należy do ciebie. Każde opakowanie Prisme Libre zawiera biały puszek
z mikrofibry, optymalnie delikatny dla skóry. Szczytem wyrafinowania jest sitko w kształcie logo złożonego z czterech „G”…

Technika „wstrząśnij i zmieszaj”. Cztery kroki: odkręć nakrętkę, odwróć opakowane do góry nogami przykrywając sitko puszkiem, wstrząśnij i następnie nałóż puder na twarz!

GIVENCHY POUDRE PREMIÈRE oraz nowe pudry sypkie PRISME LIBRE dostępne od marca 2014
na wyłączność w perfumeriach sieci Sephora

 

Estymowane średnie ceny rynkowe:

Poudre Première 16g    215 PLN
Prisme Libre 4x3g            235 PLN

Twarzą kampanii reklamowej jest piękna Włoszka o alabastrowej cerze Mariacarla Boscono.

Udostępnij:
0