Od dawna moda stanowi nierozłączną parę z muzyką. Soliści i zespoły, manifestując światu swoje style, stają się muzami dla projektantów. Z tej inspiracji rodzą się świeże pomysły, w których zakochują się miliony użytkowniczek. Bo jak mawiał Karl Lagerfeld: „Moda żyje zmianą. Jeśli chcesz być dobry w tym co robisz, musisz wiedzieć, co poza nią dzieje się na świecie”.
W światowym formacie
Firma Dalia nie przestaje zadziwiać pomysłowością w tworzeniu nowych trendów. Po sukcesie ezoterycznej kolekcji wiosna – lato dedykowanej mitologicznym boginiom, marka robi ukłon w kierunku kultowych i uwielbianych przez fanów gwiazd świata muzyki.
Show biznes jest pełen wokalistek, które tylko chwilowo święcą triumfy na listach przebojów. Te, których charyzma i niesamowity głos zapadły na zawsze w serca słuchaczy, stały się natchnieniem dla stworzenia kolekcji jesień – zima 2014 Dalia.
Muzyka jest kobietą
Soczyste i intensywne kolory nawiązują do wyrazistych charakterów muzycznych bohaterek kolekcji. Whitney – pokłon w kierunku amerykańskiej diwy, utrzymana została w prowokującej, rubinowej czerwieni. Odzwierciedla to niepokorną duszę gwiazdy, która uznana została za bezsprzeczną królową muzyki pop. Idealna dla odważnej i drapieżnej użytkowniczki, w której drzemie dusza uwodzicielskiej wojowniczki.
Adele – elektryzujący głos tej artystki zna każdy. Ponadczasowa, połyskująca czerń jest tu najodpowiedniejszym wyrażeniem jej głębokiej, wibrującej barwy. Kusi i zniewala swoją magią, pozwalając wyzwolić każdej kobiecie ukryty w sobie seksapil oraz zmysłowość.
Alice to najmocniejsza kolorystycznie linia, przywodząca na myśl barokowy splendor. Zderzenie granatu i fuksji to prawdziwa rewolucja. Barwa stworzona dla kobiet pewnych siebie, dominujących oraz świadomych swojego ciała. Amy jest modelem, który docenią wyrafinowane Panie. Cielisty beż współgrający z czarnymi haftami, to retro połączenie godne paryskiego szyku wielkich gwiazd. Wspaniale podkreśli letnią opaleniznę
a neutralny, czysty odcień idealnie sprawdzi się w każdym zestawieniu. Zadziorna dusza artystki, którą odzwierciedla ten model, aż prosi się o połączenie tej jasnej barwy
z dominującym kolorem innych elementów garderoby. Roisin opisuje niebagatelny, radosny błękit. Morski odcień to romantyczny akcent, charakteryzujący frywolność i optymizm użytkowniczki. To też powrót do szykownych stylizacji lat 40. Nina – jako przedstawicielka jazzu, stawia na stonowaną klasykę. Popielate szarości, wpadające
w stare srebro, mogą stanowić doskonały kontrast dla każdej innej barwy. Wbrew pozorom nie jest kolorem smutnym, a przy innych dodatkach potrafi nadać blasku każdej skórze.
Dalia nie zapomniała także o słowiańskiej naturze kobiet, wplatając do kolekcji wątek wysmakowanego folkloru. Ludowe skojarzenia budzi oprawa sesji, utrzymana w stylistyce rodzimej, góralskiej chaty.
W sezonie jesień – zima postawiliśmy na finezję, oryginalność i ekspresję – mówi Maja Madej, projektantka marki Dalia. Nie zabrakło tu wyrazistości kolorystycznych, przeplatanych misternymi haftami oraz najwyższej jakości materiałów. Wszystko to,
co zachwyci kobiety i sprawi, że poczują się jak gwiazdy.
Nowa kolekcja kusi nie tylko soczystymi oraz niebagatelnymi zestawieniami odcieni. Każda Pani znajdzie w niej unikatowe wzory, subtelne hafty, a wszystko to utrzymane w najnowocześniejszych trendach sztuki bieliźniarskiej. Kolekcja składa się z sześciu autorskich linii, zaprojektowanych z dbałością o każdy szczegół. Dalia nie zapomina o najbardziej lubianym przez Panie biustonoszu K24, o modelu semi – soft. Jego unikatowa formuła polega na tym, że krój pozwala na naturalne uniesienie piersi do góry. Dodatkowo, zastosowanie wkładu gorseciarskiego oraz specjalnej fiszbiny, kształtuje biust w apetyczne jabłuszko.
Od przeszło 20 lat firma Dalia zaskakuje swoje klientki autorskimi kolekcjami pełnymi wytwornej gracji oraz seksapilu. Jako jeden z niewielu producentów, zapewnia szeroki wachlarz rozmiarów – od miseczki A aż do M oraz obwodów od 60 do 95. Kwintesencją kreatywności są stworzone według własnego pomysłu konstrukcje, zapewniające idealne podtrzymanie nawet najobfitszego biustu. W połączeniu z perfekcyjną jakością materiałów, pochodzących z Włoch, Szwajcarii, Francji, Austrii oraz delikatnymi detalami, tworzy naprawdę piękną bieliznę.
Dossier:
Model Whitney – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, push up K03 oraz soft K23. Dół do wyboru spośród: klasycznych fig, szortów oraz bokserek.
Model Adele – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, soft K30 i K23. Dół: klasyczne figi, szorty, figi max.
Model Alice – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, push up K03, soft K26. Dół: figi klasyczne, stringo – szorty, figi max.
Model Amy – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, soft K02. Dół: figi klasyczne, szorty, stringi.
Model Roisin – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, big K27, push up K03, soft K26. Dół: figi klasyczne, stringo – szorty, maxi.
Model Nina – dostępność w konstrukcjach: semi soft K24, big K08, soft K02. Dół: figi klasyczne, stringi, figi max.
Firma DALIA z sukcesem produkuje ekskluzywną bieliznę damską już od 1994 roku. Projekty wychodzą naprzeciw oczekiwaniom kobiety nowoczesnej, ceniącej sobie elegancję i wygodę. W ofercie znajdują się obwody od 60 do 95, a miseczki od rozmiaru A do rozmiaru M. Kolekcje to nie tylko klasyczna biel, beż i czerń, ale także różnorodna gama barw, zgodna z aktualnie obowiązującymi trendami mody. Produkty z metką Dalia
– to efekt wizji, kreatywności i fantazji projektantki marki, która pragnie, by kobieta w oferowanej przez markę bieliźnie czuła się pięknie i powabnie. Firma łączy wysoki komfort użytkowania z niebanalnym i unikalnym wzornictwem. Do produkcji bielizny wykorzystuje surowce przyjazne dla ciała i tylko od sprawdzonych dostawców oferujących wysoką jakość materiałów z Włoch, Szwajcarii, Austrii, Francji oraz Polski. Wszystkie sprzedawane przez firmę produkty wyprodukowane zostały w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów jakości i z wykorzystaniem nowoczesnego parku maszynowego.