Twórcy wiosenno-letniej kampanii by Insomnia zabierają nas w romantyczną podróż po francuskim wybrzeżu. Na tle wzburzonej wody, surowych skał i urokliwych zatoczek premierowo pokazane zostały sylwetki z najnowszej kolekcji by Insomnia.
W tym sezonie ponadczasowa bawełniana dzianina występuje w nieco bardziej zmysłowej odsłonie. Intrygują nietypowe detale i faktury – minimalistyczne formy mieszają się z krojami mocno zwracającymi na siebie uwagę. Jest stylowo, ale też wyjątkowo kobieco.
Ażurowe wykończenia
Ciekawa nowość tego sezonu to ażurowy wzór, który wizualnie przypomina koronkę. Z tej tkaniny zostały uszyte modele debiutujące w ofercie by Insomnia, spódnica maxi w stylu flamenco oraz dziewczęca, oversizowa sukienka z wiązanymi ramiączkami. To delikatny ukłon w stronę ponadczasowego i niezobowiązującego stylu boho, który twórców marki inspiruje już od kilku sezonów. Falbany, szerokie rękawy i zmysłowe wycięcia nie po raz pierwszy stanowią silny element kolekcji. Są intrygującą przeciwwagą dla kultowych modeli by Insomnia – minimalistycznych, genialnych w swej prostocie.
Ponadczasowe formy w komfortowym wydaniu
Wśród nowości świetnie się odnajdą osoby, które cenią klasykę w nowoczesnej, czasami wręcz nieco futurystycznej odsłonie. Jak zwykle bardzo szeroki jest wybór T-shirtów, sukienek, spódnic i bluz. Z pozoru proste, przyciągają wzrok niebanalnymi detalami. Surowe obszycie, obniżona linia ramion, trójwymiarowa aplikacja, nietypowy dekolt, pęknięcie przy szwie – to tylko część zabiegów wykorzystanych przez projektantki, które dodają całej kolekcji modowego charakteru.
Rozbielone kolory
Tegoroczna wiosna i lato w by Insomnia to z jednej strony nowe, często eklektyczne fasony, a z drugiej energetyczne, ale jednak stonowane kolory. Rozbielona mięta, nieco przygaszona porzeczka, delikatna brzoskwinia i słoneczny piaskowy to barwy, które wprowadzą nas w dobry nastrój. Oczywiście jak zawsze nie zabraknie ponadczasowych bieli, czerni i szarości – barw, które są zawsze uniwersalne.
Francuska sesja
Zrealizowana niedaleko Marsylii kampania świetnie oddaje charakter nowości – lazurowa woda, niejednorodne skaliste wybrzeże, bezkresne drogi i romantyczne zachody słońca są idealnym tłem dla wielowymiarowej kolekcji, która po raz kolejny wychodzi poza ramy charakterystyczne dla by Insomnia. Za obiektywem stanęła młoda fotograf Marta Michalak, która na co dzień mieszka w Londynie. Jej świeże spojrzenie i doświadczenie w realizowaniu portretów sprawiły, że na zdjęciach uchwycony został nie tylko duch całej wiosenno-letniej kolekcji, ale przede wszystkim zamiłowanie twórców by Insomnia do tworzenia rzeczy modnych, niesztampowych i przede wszystkim wygodnych.
- Foto: Marta Michalak / Hartwig.Fashion
- Modelka: Tracy Klein
- Fashion Direction: Marta Kalinowska / Hartwig.Fashion
- Stylizacja: Olga Saffon / Hartwig.Fashion
- Hair & mua: Helene Garnero
- Asystent foto: Zbyszek Szych
by Insomnia to marka założona przez dwie przyjaciółki – Natalię Pstrokońską i Marlenę Niestryjewską – które tworzą swoje kolekcje inspirowane skandynawskim designem, oparte na prostych, minimalistycznych fasonach. Kolekcje powstają w 100% w Polsce – od projektu, poprzez konstrukcję, lokalnego producenta dzianin i polską rodzinną szwalnię. W ofercie by Insomnia znajdują się popularne bawełniane tuniki, bluzki oversize, wygodne spodnie i wiele modeli spódnic i sukienek. Produkty by Insomnia dostępne są obecnie w sklepie online: www.byinsomnia.com, dzięki któremu produkty z ćmą wysyłane są na terenie Polski nawet w okresie pandemii. W tym czasie wszystkie sklepy stacjonarne by Insomnia są zamknięte. #wspierampl
Polskie marki możesz wspierać także robiąc zakupy w sklepie faceandlook.com
OnlyBio fitosterol, hipoalergiczny balsam do ciała. 100% składników pochodzenia naturalnego. Cena 16,60 zł/200 ml