Nazwisko 46-letniej Watts podano podczas ekskluzywnej kolacji w gronie dziennikarek urodowych z całego świata. Aktorkę zapowiedział na scenie Cyril Chapuy, Global Brand President marki, określając ją mianem wiodącej aktorki swojego pokolenia.
Naomi Watts, jak wiele ambasadorek przed nią, powiedziała, że to dla niej zaszczyt, że może reprezentować firmę poprzez slogan-ikonę: „Ponieważ jesteś tego warta”. Przedstawiciel L’Oreal Paris, prezentując nową ambasadorkę zaznaczył, że Watts, jako odnosząca sukcesy aktorka dwukrotnie nominowana do Oscara za najlepszą rolę kobiecą (za „21 gramów” i „Niemożliwe”) i mama dwójki dzieci, była idealną kandydatką dla ich nowoczesnej firmy, która chce odpowiadać na potrzeby kobiet w różnym wieku. Nowa ambasadorka urodziła się w Wielkiej Brytanii, jednak dorastała w Australii. Jest żoną aktora Lieva Schreibera. Para ma dwoje dzieci – 7-letniego syna Alexandra i 6-letniego Samuela. Długo walczyła o swoją karierę aktorską. Świat kina przekonał do niej dopiero David Lynch, którego „Mulholland Drive” potwierdził wielki talent Watts. Potem przyszły kolejne sukcesy – w „The Ring”, „Poznasz przystojnego bruneta”, „J. Edgarze”, wreszcie „21 gramów” i „Dianie”.
Naomi idealnie wpisuje sie w filozofię marki L’Oréal Paris. Nie dość, że jest piękna, stroni od skandali, to jeszcze prowadzi działalność charytatywną.