Obchody Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej już po raz 20. pod egidą Colgate

Obchody Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej  już po raz 20. pod egidą Colgate

Próchnica jest najczęściej występującą chorobą przewlekłą na świecie: dotyka 80% populacji wszystkich krajów. W Polsce jej poziom jest jeszcze wyższy, dotyczy ok. 90% dzieci w wieku powyżej 7 r. ż. oraz ponad 99% dorosłych, a więc właściwie całego społeczeństwa. Colgate, jako światowy ekspert w dziedzinie higieny jamy ustnej, od lat aktywnie włącza się w działania mające na celu powstrzymanie tej epidemii XXI wieku na wiele różnych sposobów.

W ramach obchodów Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej, trwających w tym roku od początku marca do połowy maja, przygotowano wiele działań mających na celu edukację społeczeństwa w zakresie prawidłowego dbania o zdrowie jamy ustnej. Jak się bowiem okazuje, wiedza ta jest wciąż na bardzo niskim poziomie: przykładowo, ponad 60% Polaków uważa, że ubytki są nieuniknioną częścią życia, podczas gdy w rzeczywistości próchnicy można skuteczne zapobiegać i ją leczyć.

W celu poprawy stanu wiedzy Polaków na ten temat, Colgate dociera do wszystkich największych miast w Polsce. W blisko 50 różnych centrach handlowych pojawią się oznakowane stoiska, na których doświadczone higienistki stomatologiczne będą edukować konsumentów, jak kompleksowo dbać o higienę jamy ustnej i jak radzić sobie z popularnymi problemami, takimi jak próchnica, ubytki, przebarwienia czy nadwrażliwość zębów. Zarówno dorośli, jak i dzieci znajdą na stoisku wiele cennych informacji oraz atrakcji, które pomogą zapamiętać zdobytą wiedzę. W sprzedaży będą dostępne produkty Colgate ściśle związane z akcją, przede wszystkim zaś – najnowsza, przełomowa linia past Colgate® Maximum Cavity Protection z Neutralizatorem Kwasów Cukrowych™. Jej innowacyjna formuła oparta na połączeniu fluoru, argininy i węglanu wapnia jest w stanie zredukować występowanie wczesnych zmian próchnicowych o 50% oraz powstawanie nowych ubytków o 20% w porównaniu z pastą zawierającą jedynie fluor.

W ramach akcji „NASZ CEL: Zdrowszy uśmiech” Colgate ogłasza również konkurs, w którym będzie można wygrać bezpłatny zabieg stomatologiczny (przegląd, czyszczenie i fluoryzacja) wykonany w jednym z Gabinetów Partnerskich Colgate działających w całym kraju. Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt Colgate, a następnie zarejestrować go na stronie www.Colgate.pl/konkursy i odpowiedzieć na proste pytanie związane z higieną  jamy ustnej. Co tydzień do wygrania jest 100 voucherów na zabieg stomatologiczny. Dodatkowo, każdy, kto zarejestruje swój paragon na stronie, otrzyma kupon, za który może odebrać szczoteczkę Slim Soft oraz wykonać przegląd stomatologiczny w Gabinecie Partnerskim Colgate. Akcja konkursowa trwa od 2 marca do 10 maja br.

Podczas trwania obchodów Miesiąca Zdrowia Jamy Ustnej, Colgate we współpracy z siecią sklepów Tesco ogłaszają także akcję specjalną pod hasłem Festiwal Zdrowego Uśmiechu w Tesco. W jej ramach 1% ze sprzedaży produktów Colgate zostanie przekazany na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom, która inicjuje i wspiera działania mające na celu pomoc dzieciom w obszarach edukacji, pomocy społecznej i ochrony zdrowia. W ramach Festiwalu Zdrowego Uśmiechu w Tesco wszystkie produkty Colgate będą tańsze o 30%.

Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej to edukacyjna inicjatywa marki Colgate, ściśle związana z dniem 20 marca, kiedy na świecie jest obchodzony Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej, ustanowiony w 2008 r. przez FDI (World Dental Federation). Jego celem jest zwiększenie świadomości dotyczącej prawidłowej higieny jamy ustnej, jej wpływu na zdrowie i samopoczucie człowieka oraz poprawa poziomu stanu zdrowia jamy ustnej w społeczeństwie.

 

Udostępnij:
0