Face&Look > MODA > TRENDY > Twarze kobiecości. Greenpoint jesień-zima 2020-21

Twarze kobiecości. Greenpoint jesień-zima 2020-21

Kampania jesień-zima 20/21 Greenpoint to hołd dla kobiecych więzi, bliskości oraz naturalności. W tym roku polska marka jeszcze bardziej skupia się na podkreśleniu różnorodności kobiet oraz przedstawieniu prawdziwych twarzy kobiecości.

Mamy, siostry, przyjaciółki  kampania Greenpoint podkreśla ich relacje, podobieństwa i łączącą je solidarność. Marka niezwykle silnie eksponuje znaczenie takich wartości, jak zaufanie oraz przyjaźń, z których wiele kobiet czerpie siłę.

Ostatnimi czasy świat się zatrzymał, zwolniliśmy tempo, zmieniła się też nasza codzienność. Musieliśmy wszyscy przewartościować nasze plany i cele, skupiliśmy się na szczerych, głębokich relacjach z otoczeniem oraz bliskimi nam osobami. Ponownie nauczyliśmy się celebrować spotkania, które bywają ulotne, a mogą mieć wielką moc. Zdaliśmy sobie sprawę, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, że potrzebujemy podtrzymywać ducha wspólnoty. Dlatego Greenpoint w nowym sezonie skupia się na bliskości oraz autentyczności.

Marka chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dopasowując się do ich oczekiwań, tym samym pogłębiając więź ze społecznością, otaczając ją wsparciem, odpowiadając na potrzeby. Bliskość i celebracja kobiecej różnorodności – takie są główne założenia sezonu jesień-zima 20, które tworzą fundamenty dla hasła przewodniego: Greenpoint znaczy Razem. Greenpoint znaczy Przyjaźń. To szczególna kampania, która ma na celu umocnić koncepcję bliskości.

Zaczęliśmy również doceniać to, co mamy i to, co z pozoru, zwyczajne. W czasach, gdy tak wiele się dzieje zapragnęliśmy być jeszcze bliżej natury. Wyjechaliśmy z dala od zgiełku miast, by zaszyć się w klimatycznych zakątkach, na nowo odkrywając uroki polskiego krajobrazu. Zdaliśmy sobie sprawę, że cisza, spokój, kontakt z naturą i obecność najbliższych – to wszystko, czego potrzeba, żeby odpocząć. W najnowszej kampanii, Greenpoint podkreśla znaczenie poczucia bliskości – przyjaźni, rozmowy oraz wsparcia. Podkreślając przy tym piękno okolicznej przyrody, której bliskość daje poczucie bezpieczeństwa i harmonii.

Jako jedna z pierwszych sieci odzieżowych w Polsce, Greenpoint skupia się na pielęgnowaniu autentyczności i promowaniu pozytywnego stosunku do sylwetki, różnorodności i kobiecości. Marka kontynuuje kampanię skupiając się na przedstawianiu naturalnych sylwetek. Sezon AW 20/21 marka dedykuje wszystkim Klientkom. Kobiecość i akceptacja swojego ciała to dwa filary na których bazuje polska marka.

W sezonie AW 20/21 projektantki Greenpoint wykorzystały znane, ponadczasowe wzory i fasony, które stanowić będą idealną bazę każdej kobiecej garderoby. Kolekcja występuje w szlachetnej kolorystyce ciepłych odcieni rudego, brązów, fioletu oraz głębokiej czerni, dedykowanym różnym typom urody. Nie zabrakło pięknej jesiennej kraty, a dominującymi akcentami są kwieciste wzory oraz delikatne, pastelowe barwy wpisane w DNA marki.

Bluzki i swetry otulają przyjemnie ciało, zaś sukienki oraz spódnice nadają swobodnego, lecz klasycznego charakteru. Wierzymy, że każda kobieta, nosząc ubrania Greenpoint, poczuje się pewnie, a uczucie to będzie pielęgnować dzień po dniu.

fot. materiały prasowe


Na zakupy w dobrych cenach zapraszamy do sklepu faceandlook.com

Tami, patyczki higieniczne, cena 4,99 zł/300 szt.

 

Dodaj komentarz