Wiosna i lato 2018 w Marlu należeć będzie do znanych i lubianych trendów z elementami mikro. Będą to m.in. wzory przypominające kwietną łąkę, które pojawiły się m.in. u Badgley, Marchesa i Dolce&Gabbana. W kolekcji Marlu florystyczne akcenty skutecznie przełamują monochromatyczne tło – zdobią zarówno sukienki, jak i marynarki w stylu long, stanowiąc dopełnienie całej kolekcji.
Najnowsza odsłona Marlu to połączenie charakterystycznego dla marki minimalizmu z klasyczną elegancją, przepełnioną duchem lat 80. Wszystko nasycone mocną, energetyzującą paletą barw, w której główną rolę odgrywa dynamiczny, głęboki odcień fioletu o nazwie ultra violet, intensywny kobalt, energetyczna cytryna oraz śmietanowa biel… Inspirację dla kolekcji stanowiła nowoczesna kobieta, która lubi manifestować swoją osobowość, np. za pośrednictwem wyrazistego koloru. W najnowszej kolekcji to właśnie kolorystyka stanowi jeden z kluczowych elementów i dodaje pazura klasycznym, ponadczasowym fasonom. Tym razem kluczem dla opracowania palety, było dostrzeżenie pragnienia kolorystycznej ekspresji, a na liście znalazły się zarówno odważne i mocne odcienie, jak i te spokojniejsze, które wprawiają w dobre samopoczucie, jak szarość, klasyczna czerń i biel.
Ważną rolę w najnowszej kolekcji ogrywają również detale. Projektantka Agata Ula Rzepniewska, która znana jest z dbałości o szczegóły, sięgnęła po najwyższej jakości materiały premium jak jedwab, tiul oraz cieniutką bawełnę, które stanowiły podstawę dla projektów. Całość wzbogacają delikatne dodatki w postaci strusich piór, które grały istotną rolę także w pierwszej kolekcji marki, oraz wyżej wspomniany kwiatowy wzór idealnie wpisujący się w najnowsze trendy. Drobne ozdoby w intrygujący, niebanalny sposób stanowią spoiwo całej kolekcji.
W sezonie wiosna-lato 2018 marka Marlu zdecydowała się także zaprezentować swój kolejny krok w rozwoju pod postacią nowej aranżacji butiku. Po dwóch latach soczysta czerwień, dominująca w dotychczasowej identyfikacji wizualnej ustępuje miejsca eleganckiej czerni, która w połączeniu ze złotem kreuje nowe, wysublimowane oblicze marki. Odświeżona oprawa kolorystyczna będzie idealnym tłem dla zdecydowanej palety barw charakteryzującej czołowe projekty marki – wyrazistej fuksji, intensywnej żółci czy śmietankowej bieli. Czerń utożsamiana ze szlachetnością, wytwornością stworzy spójną całość z wizją marki, której motywem przewodnim jest minimalizm i klasyczna elegancja w ekskluzywnym wydaniu.
Kampanii wizerunkowej towarzyszy gustowna sesja zdjęciowa zrealizowana przez fotografa Macieja Nowaka. Za stylizacje odpowiadał Bartek Indyka, makijaż wykonała wizażystka Ola Łęcka, zaś fryzury – Rafał Żurek.
Kolekcja dostępna w butiku Marlu, ul. Mokotowska 28 w Warszawie oraz na stronie www.marlu.pl